تخفیف فوق‌العاده این خودروساز برای پرفروش‌ترین خودروها

تخفیف فوق‌العاده این خودروساز برای پرفروش‌ترین خودروها

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، بی‌وای‌دی پیشتاز قابل‌توجهی در بخش خودرو‌های برقی و پلاگین هیبریدی شده است و از راهبرد یکپارچه‌سازی عمودی خود با استفاده از اجزای کلیدی مانند باتری‌های تولید این شرکت استفاده می‌کند.

فروش خودرو و محصولات مرتبط ۷۵.۸ درصد از درآمد کلی بی‌وای‌دی را تشکیل می‌دهد و حاشیه سود ناخالص آن‌ها در نیمه اول سال ۲۰۲۴ به ۲۳.۹ درصد افزایش یافته است.

 بر اساس محاسبات رویترز حاشیه ناخالص در سه‌ماهه دوم از ۲۱.۸۸ درصد در سه‌ماهه اول به ۱۸.۶۹ درصد کاهش یافت.

بی‌وای‌دی پیشتاز قابل‌توجهی در بخش خودرو‌های برقی و پلاگین هیبریدی شده است و از راهبرد یکپارچه‌سازی عمودی خود با استفاده از اجزای کلیدی مانند باتری‌های تولید این شرکت استفاده می‌کند. براساس برآوردها، انتظار می‌رود بی‌وای‌دی، امسال تسلا را با سهم ۱۷.۷ درصدی از بازار جهانی، در مقابل سهم ۱۷.۲ درصدی تسلا، به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشنده خودرو‌های برقی در سال جاری کنار بزند.

بی‌وای‌دی تخفیف‌های زیادی را برای پرفروش‌ترین سری خودرو‌های برقی Dynasty و Ocean ارائه می‌کند تا جایگاه رهبری خود را با بیش از یک‌سوم سهم در بازار خودرو‌های انرژی جدید چین تضمین کند. بی‌وای‌دی، همچنین حضور بین‌المللی خود را مانند اروپا و مکزیک، جایی که برنامه‌هایی برای راه‌اندازی تولید دارد، گسترش داده است.

این شرکت با ۱۷ درصد تعرفه اضافی برای صادرات خودرو‌های برقی از چین به کشور‌های اتحادیه اروپا مواجه است. بر اساس محاسبات رویترز و داده‌های ماهانه بی‌وای‌دی، محموله‌های خارج از کشور ۱۱.۹ درصد از کل فروش خودرو‌های بی‌وای‌دی را در هفت ماه اول سال به خود اختصاص داده که تقریبا دو برابر این رقم برای مدت مشابه سال گذشته است.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما