اخبار روز سینما جهان

«تخت دونفره» راهی یونان شد/ آغاز تدوین «سکرت»

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، فیلم کوتاه «تخت دو نفره» به نویسندگی و کارگردانی علی فرد در ادامه حضور بین المللی خود به جشنواره فیلم یونان راه یافت.

هفتمین جشنواره فیلم فوتومتریک در یونان از ساعت 4 تا 8 در حال حرکت است مهر این فیلم در تاریخ 25 تا 29 سپتامبر در شهر یوانینا یونان برگزار می شود و تمرکز آن بر فیلم های تجربی است.

محمدعلی حسین علیپور و ساگر رادنژاد در این اثر به ایفای نقش می پردازند.

به گزارش مهر از دیگر عوامل فیلم می توان به نویسنده و کارگردان: علی فرد، تهیه کننده: علی زراوچی، مدیر پروژه: حمیدرضا حسینیان، مدیر فیلمبرداری: علی غلامی، تدوین: سیاوش کردجان، صدابردار: مسیح سراج، صدابردار: رامین ابوالصادق اشاره کرد. ، گریم: مرضیه میرزایی، طراحان صحنه و لباس: علی موسوند و علی فرد، مدیر تولید: علی بهرامی، عکاس: حسین نوری، پوستر: ساغر رادنژاد، پخش بین المللی: سلماز اعتماد، مدیر روابط عمومی: نگار امیری.

همچنین فیلم کوتاه «راز» به نویسندگی و کارگردانی پویا بارانی بیرانوند و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر خرم آباد پس از پایان مراحل فیلمبرداری در حال تدوین است.

این فیلم داستان پسری است که با دیدن قرص های مربوط به اختلال چند شخصیتی در وسایل پدرش متوجه ناپدید شدن مادرش می شود و به او مشکوک می شود.

بازیگران این فیلم علی ساکی، پیمان کرم زاده، فائزه خوانساری، فاطمه کرم پور، امین حاتمی و سینا فرخی هستند.

تهیه کنندگان این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پویا بارانی بیرانوند، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر خرم آباد، تصویربردار: امین رستمی، صدابرداری: امیرعباس امیری، امیرحسین امیری، دستیار کارگردان: امین حاتمی، امیرحسین عباس، کارگردان تهیه کننده: بهروز بارانی، عکاس: میثم یاراحمدی، تدوین و پوستر: امین رستمی، بازیگران: امیرمحمد حسنوند.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا