rewrite this title to persian language تحویل مدرن ترین دستگاه ام آر آی در استان گیلان به بیمارستان رازی رشت

 

مدرن ترین دستگاه ام آر آی استان گیلان به مرکز آموزشی و درمانی رازی رشت تحویل داده شد. ارزش ریالی این دستگاه معادل 500 میلیارد ریال است و پیشرفته ترین دستگاه در استان گیلان است.

پی ام آپلود مدرن ترین دستگاه ام آر آی استان گیلان تحویل مرکز آموزشی درمانی رازی رشت شد. دستگاه ام آر آی تحویلی مرکز آموزشی درمانی رازی رشت از نوع فیلیپس AMBITION 5300 با دقت تصویر 1.5 تسلا است که ارزش آن معادل 500 میلیارد ریال می باشد و پیشرفته ترین دستگاه در استان گیلان می باشد.

این دستگاه بدون هلیوم بوده و پس از اولین بار شارژ با هلیوم نیازی به شارژ ندارد و از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

همچنین باید تاکید کرد که این دستگاه یکی از برترین برندهای دنیاست و نسبت به دستگاه های موجود در ایران دارای مزیت های زیادی می باشد. از جمله این مزایا می توان به تونل دستگاه با قطر 70 سانتی متر اشاره کرد که نه تنها بار بیمار را در تونل از بین می برد، بلکه می تواند وزن بیمار تا 300 کیلوگرم را نیز تحمل کند. از نظر فنی دارای پروتکل های ویژه ای از جمله نقشه برداری مغز (MRS) و تراکتوگرافی مغز و همچنین تکنیک های سه بعدی و آنژیوگرافی اندام های مختلف است.

باید بگویم؛ پس از استقرار و تکمیل فضای فیزیکی در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت، این دستگاه MRI مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد، صف بیماران کوتاه شده و سرعت خدمات رسانی در این منطقه افزایش می یابد.

تحویل مدرن ترین دستگاه ام آر آی در استان گیلان به بیمارستان رازی رشت

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *