بازار ارزهای دیجیتال هفته جدید را با روندی صعودی آغاز کرد و قیمت بیت‌کوین (BTC) به بالای سطح ۶۴,۰۰۰ دلار رسید.

به گزارش رمز ارز نیوز، معمولاً با افزایش قیمت بیت‌کوین، بازار میم‌کوین‌ها نیز فعال می‌شود، اما این بار علاوه بر پپه (PEPE)، فلوکی (FLOKI) و سگ کلاه‌دار (WIF)، توکن‌های مبتنی بر گیم‌استاپ (GME)، بوم (BOME) و سلرف (SLERF) نیز حرکات چشمگیری داشته‌اند.

در ادامه به بررسی نمودار و پیش‌بینی قیمت این میم‌کوین‌ها می‌پردازیم.

گیم‌استاپ

قیمت گیم‌استاپ (GME) طی ماه سپتامبر در مرحله تثبیت باقی ماند و شروع نزولی این ماه، احتمال صعود آن را کاهش داد. با این حال، اولین تلاش موفق صعودی، قیمت را به بالای سطح تثبیت‌شده یعنی ۰.۰۰۳ دلار رساند و آخرین افزایش قیمت، آن را به محدوده حیاتی جدیدی سوق داد. اکنون فروشندگان به دنبال برداشت سود هستند، اما انتظار می‌رود با حضور قوی خریداران، قیمت تا ۰.۰۰۶۵ دلار و سپس، تا ۰.۰۰۱ دلار افزایش یابد.

بوم

قیمت بوم (BOME) با شکستن الگوی مثلث نزولی که از آغاز عرضه در آن قرار داشت، افزایش چشمگیری را تجربه کرده است. همچنین، قیمت از محدوده تغییر روند بین ۰.۰۰۷۶ و ۰.۰۰۸۰ دلار عبور کرده و احساسات صعودی را تقویت نموده است.

با این حال، قبل از ادامه روند صعودی، ممکن است یک اصلاح جزئی رخ دهد. در حال حاضر، قیمت BOME بالاتر از محدوده مقاومتی قرار دارد و احتمال بازپس‌گیری محدوده حیاتی بین ۰.۱۱۲۴ و ۰.۱۱۵۵ دلار بسیار بالا است. با وجود احتمال اصلاح تا ۰.۰۰۸۵ دلار، انتظار می‌رود قیمت بوم تا پایان سال ۲۰۲۴ به بالای ۰.۱۵ دلار برسد.

2 1

سلرف

قیمت سلرف (SLERF) نسبت به کف ماه اکتبر بیش از ۷۵ درصد افزایش یافته و تحلیل‌های تکنیکال نشان‌دهنده شروع یک حرکت قوی در نیمه دوم ماه هستند. قیمت پس از رسیدن به سطح میانی کانال، با مقداری فشار فروش مواجه شده، اما حمایت ۰.۰۲۲ دلار از افت بیشتر جلوگیری کرده است. اندیکاتور استوکاستیک آر‌اس‌آی (stochastic RSI) کوتاه‌مدت نشان‌دهنده ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت SLERF به سطح مقاومتی ۰.۲۵۲۳ دلار است. در صورت غلبه قیمت بر این مقاومت، یک روند صعودی قوی آغاز خواهد شد و احتمال دستیابی به سقف‌های جدید در روزهای آتی وجود دارد.

3

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما