اخبار ارز دیجیتال

تحلیل و پیش‌بینی قیمت نِیرو اتریوم؛ آیا این میم‌کوین همچنان پتانسیل صعود دارد؟

میم‌کوین نیرو اتریوم (NEIRO) طی هفته گذشته عملکرد درخشانی داشت و قیمت آن به سقف ۰.۲۹۸ دلار رسید. با این حال، پس از این رشد، قیمت این میم‌کوین کمی اصلاح شده و اکنون به ۰.۲۴۴۱ دلار رسیده است. با وجود این اصلاح، نیرو موفق شده که در کمتر از دو هفته، به ارزش بازار ۲۶۰ میلیون دلار دست یابد.

به گزارش رمز ارز نیوز، قیمت نیرو در روزهای اخیر یک روند صعودی تدریجی داشته که منجر به تشکیل یک کانال صعودی شده است. اگرچه خرس‌ها در تلاشند تا قیمت این میم‌کوین را پایین بیاورند، گاوها هم آماده‌ می‌شوند تا آن را به خط روند بالایی کانال برسانند.

اگر گاوها کنترل بازار را در دست بگیرند، می‌توانند سقف تاریخی جدیدی را برای نیرو ثبت کنند.

در حال حاضر، قیمت نیرو پایین‌تر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و بالای میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه قرار دارد که این یک مزیت برای گاوها محسوب می‌شود.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در محدوده خنثی (۵۰) در نوسان است، اما برای صعود بیشتر، باید اندکی بالاتر برود.

در همین حال، اندیکاتور مکدی (MACD) همچنان بالاتر از سطح خنثی قرار گرفته است. اگرچه این اندیکاتور اخیراً کاهش یافته، اما هنوز هم وضعیت امیدوارکننده‌ای دارد.

در صورت موفقیت گاوها، قیمت نیرو می‌تواند تا سقف ۰.۴۴۳۵ دلار افزایش یابد.

با این حال، اگر خرس‌ها کنترل بازار را به دست بگیرند، قیمت این میم‌کوین ممکن است تا حمایت ۰.۱۹۶۴ دلار کاهش یابد. تداوم فشار نزولی نیز می‌تواند منجر به سقوط قیمت تا ۰.۱۳۳۵ دلار شود.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا