اخبار روز

تحریم های بیشتری علیه تهران اعمال خواهیم کرد

رهبران گروه هفت این ادعای بی‌اساس را مطرح کردند که اقدامات هسته‌ای کنونی ایران توجیه غیرنظامی ندارد و هشدار دادند که در صورت ادامه برنامه هسته‌ای یا موشکی ایران، اقدامات جدیدی علیه تهران انجام خواهند داد.

رهبران گروه هفت ایران را به پیشبرد برنامه هسته‌ای نظامی و تلاش برای ارسال موشک‌های بالستیک به روسیه متهم کردند و در بیانیه‌ای هشدار دادند که تحریم‌های بیشتری را علیه تهران اعمال خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، رهبران گروه هفت بدون اشاره به عدم پایبندی خود به توافق هسته ای از ایران خواستند به فعالیت های غنی سازی هسته ای خود پایان دهد و هشدار دادند که تحریم های جدیدی علیه تهران وضع خواهند کرد.

رهبران گروه هفت گفتند که اقدامات هسته‌ای کنونی ایران توجیه غیرنظامی ندارد و هشدار دادند که در صورت ادامه برنامه هسته‌ای ایران یا انتقال موشک‌های بالستیک ایران به روسیه، اقدامات جدیدی علیه تهران انجام خواهند داد.

بر اساس پیش‌نویس سندی که رویترز مشاهده کرده است، بیانیه رهبران گروه ۷ از تهران خواسته است تا آنچه را تشدید تنش‌های هسته‌ای می‌خواند و غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کند، اقدامی که به گفته آنها ارزش مدنی ندارد، توجیهی ندارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا