اخبار روز سینما

تجلیل این بازیگر زن از ستاره های زن سینمای فارسی شبنم مقدمی: پوری بنایی، فروزان، نوری کسرایی و… آنها آوانگارد و پیشرو بودند.

شبنم مقدمی در قسمت جدید رئالیتی شو «ساداتو» از ستارگان زن سینمای فارسی از جمله پوری بنایی، نوری کسرایی، فروزان و… به عنوان زنان پیشرو و آوانگاردی که حرفه بازیگری را انتخاب کردند تجلیل کرد. سال هایی که جامعه بسته بود.

به گزارش بازتاب آنلاین، شبنم مقدمی در قسمت جدید رئالیتی شو «ساداتو» با توجه به موضوع این قسمت که «گذشت لوطیس» بود، در قالب زنان سینمای فارسی «ضیفه» نام گرفت. نظر خود را در مورد شرکت کنندگان ارائه کرد. وی سپس درباره این نقش و بانوانی که در فیلم های فارسی بازی می کردند توضیح داد و گفت: با توجه به مضمون برنامه امروز نقش ضعیف را بازی کردم که در سینمای فارسی رایج بود و البته بازیگران زیادی هم بازی کردند. نقش بازیگران ضعیفی مثل فروزان، پوری بنایی، نوری کسارایی، زری خوشکام و خیلی های دیگر که حتی آن زمان هم ضعیف نبودند، زیرا کسی که یک اثر مترقی و آوانگارد را برای بازی در فضای بسته آن زمان انتخاب کرده، باید ضعیف باشد. نبود.»

پوری بنی یکی ستارگان زن سینمای فارسی در نمایی از فیلم مهرگیاه

وی در جمع بندی صحبت های خود اظهار داشت: “ما همیشه نقش افراد ضعیف را بازی کرده ایم، اما زنان ضعیف نداریم. اکنون مطلقاً نداریم. از این رو زنانی که قوی ظاهر می شوند و در کنار مردان قوی عمل می کنند. من به شما و من درود می فرستم. توجه”.

پس از صحبت های شبنم مقدمی، محسن کیایی مجری برنامه از همه خواست به بانوان احترام بگذارند. کیانوش گرامی همچنین درباره پوری بنایی و نقش موثری که در کمک به دیگران دارد صحبت کرد و از او تجلیل کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا