اخبار روز سینما

تجلیل از برگزیدگان مسابقه جمله نویسی شهید رئیس جمهور و رونمایی از سومین کتاب امام جمعه آستارا

سومین کتاب امام جمعه آستارا با عنوان زمین پاک زندگی مبارک رونمایی و از برگزیدگان مسابقه مقاله نویسی به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی تجلیل شد.

بازتاب آنلاین به مناسبت اربعین شهادت آیت الله رئیسی از سومین کتاب امام جمعه آستارا با عنوان «زمین پاک زندگی مبارک» رونمایی و از برگزیدگان مسابقه انشا شهید چمهور تجلیل شد.

فرماندار آستارا در این مراسم گفت: دشمن در صدد فساد ذهنی دانش آموزان ماست. لذا تدارک مناسب برنامه های فرهنگی، ورزشی و علمی نیاز امروز آنهاست.

محمدرضا شهاب زاده ادامه داد: سازماندهی و برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان باید جذاب و آموزنده باشد تا بتوانند از سرگرمی های شبکه های اجتماعی فاصله بگیرند و در دنیای واقعی سعی در ارتقای فکری و تحصیلی خود داشته باشند.

فرماندار آستارا در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تهمت زدن به دولت سیزدهم شما را به جایی نمی رساند و نمی توان خدمات شهید آیت الله رئیسی را کم رنگ کرد.

شهاب زاده تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و تلاش برای انجام این وظیفه مهم و مسئولیت قانونی همه مسئولان چقدر مهم است.

حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی، امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا و نویسنده کتاب «زمین پاک، زندگی شاد» نیز در این آیین گفت: این اثر با محوریت سه موضوعات مهم: صرفه جویی، تفکیک زباله از مبدا و رها نکردن فاضلاب و زباله در طبیعت راه های حفاظت از محیط زیست را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه این کتاب برای گروه های سنی ب و ج ساخته شده است، افزود: داستان این کتاب بر اساس روایت یک دانش آموز در محیط مدرسه است و بر کار گروهی و رعایت سبک زندگی اسلامی ایرانی تاکید دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا با بیان اینکه کار کودک بسیار تخصصی است و استانداردهای خاص خود را دارد، تصریح کرد: باید بر اساس نیاز روز جامعه برای فرزندان خود و آینده سازان این دیار محتوای آموزنده و سالم تهیه و تولید کنیم.

در مراسم اختتامیه مسابقه جمله نویسی از شهید ریاست جمهوری با همکاری بسیج هنرمندان آستارا، آرزو دشت نیا و زهرا پورفهیم در بخش معلمان و حنانه سخاوت، نفس فتح الهی و معصومه قنبری در بخش دانش آموزان تجلیل شد. تینا کرمکار به عنوان افرادی که شایسته تقدیر هستند شناخته شدند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا