در پایان لیگ بیست و چهارم قرارداد چند بازیکن پرسپولیس به پایان می رسد یکی یکی از این بازیکنان ستاره تیم ملی است و هواداران خواهان تمدید قرارداد او هستند.

به گزارش ایرنا، در پایان رقابت های لیگ بیست و چهارم، قرارداد بسیاری از بازیکنان پرسپولیس تهران به پایان می رسد و قطعا مدیریت این باشگاه در این موضوع با چالش جدی مواجه خواهد شد و رضا درویش از این پس باید به فکر چاره باشد. تابستان 1403 نباید در سال بعد تکرار شود.

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع 30 ساله و ملی پوش پرسپولیس یکی او یکی از بازیکنانی است که قراردادش در تابستان 1404 به پایان می رسد. او که در قرن هفدهم تیر در سال 1402 برای سومین بار با قراردادی دو ساله به ارتش سرخ پیوست. کنعانی نیز تنها بازیکن تیم ملی سرخ ها در کنار میلاد محمدی به حساب می آید.

کنعانی که گران ترین بازیکن ایرانی لیگ برتر خلیج فارس محسوب می شود، در دو فصل اخیر بازیکن کلیدی بوده و اولین زن پنالتی زن پرسپولیس است. در یک صد و چهاردهم شهرورد موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه استقلال را باز کند تا قرمزها بیست و هشتمین برد خود را مقابل حریف سنتی خود ثبت کنند.

با توجه به اتفاقاتی که در پایان لیگ بیست و سوم پس از پیروزی شیرهای سرخ و جدایی چند نفر از اعضای مهم این تیم رخ داد، حالا هواداران پرسپولیس از شکست هراس دارند. یکی شما یکی از ستاره های تیم خود هستید و می خواهید قرارداد این ملی پوش را زودتر تمدید کنید.

کنعانی زادگان در جریان بازی پرسپولیس مقابل چادرملو اردکان در هفته هفتم لیگ برتر مصدوم شد و نزدیک به یک ماه از میادین دور خواهد بود. در این شرایط باشگاه پرسپولیس می تواند با تمدید قرارداد ستاره تیم ملی از او حمایت کند یکی تا یکی از بزرگترین نگرانی های طرفدارانش را حل کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما