اخبار روز

تجدید قرارداد بیرانوند با پرسپولیس! /تلاش‌ها برای حفظ دروازه‌بان ستاره و دستخوردن به قرارداد قبلی!

به نقل از شمانیوز به گزارش پی ام آپ، از آنجایی که بیرانوند قرارداد قبلی خود را فسخ کرده بود، برای ماندن در پرسپولیس مجبور به امضای قرارداد جدید شد.

اواسط هفته گذشته بود که یحیی گل محمدی پس از صحبت با علیرضا بیرانوند متوجه شد که تصمیمش برای انتقال به استقلال را جدی گرفته و قرار نیست پیشنهاد وسوسه انگیز این باشگاه را رد کند. با توجه به این موضوع، یحیی با وحید امیری تماس گرفت و از او خواست تا او را متقاعد کند که از تصمیم خود به عنوان کاپیتان پرسپولیس و از دوستان نزدیک بیرانوند صرف نظر کند. در همین راستا امیری وارد تهران شد و به همراه وکیل خود ابوذر تیموری که از دوستان نزدیک این دو بازیکن است راهی بیرانوند شد. این دو پس از ساعت ها صحبت با بیرانوند، او را متقاعد می کنند که به اعتبارش لطمه نزند و در جامعه سرخپوشان بماند. این در حالی است که تماس هایی از سوی فدراسیون با بیرانوند وجود دارد که در صورت شکایت باشگاه پرسپولیس، احتمال محرومیت وجود دارد.

علاوه بر این موضوع استقلالی ها از موضع خود در خصوص پیشنهاد اقتصادی قوی به بیرانوند عقب نشینی کرده اند و این دروازه بان متوجه پیچیده شدن شرایط حسابداری می شود. در ادامه ماجرا امیری و تیموری راهی باشگاه پرسپولیس شدند و پس از صحبت با رضا درویش شرایط را برای بازگشت بیرانوند و امضای قرارداد جدید مهیا کردند. با این حال درویش همچنان تاکید دارد که نمی تواند بیش از سقف قرارداد باشگاه با بیرانوند قرارداد جدیدی امضا کند.

ضرری که بیرانوند با اعتماد به وکیلش ایجاد کرد

وکیل بیرانوند نقش اصلی را در فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس داشت و تاکید او بر قانونی بودن این فسخ بود اما با تماس هایی که فدراسیون با این دروازه بان داشت، بیرانوند متوجه شد که مرتکب اشتباه بزرگی شده که به وکیل شما اعتماد کرده است. اما نکته جالب توجه این است که از آنجایی که بیرانوند قرارداد قبلی خود را لغو کرده بود، برای ماندن در پرسپولیس مجبور به امضای قرارداد جدید شد. از این نظر باید قوانین جدید این قرارداد را رعایت می کرد. بیرانوند در قرارداد قبلی گزینه هایی داشت که 50 درصد به قرارداد اصلی اضافه می کرد. علی بیرو هم مثل این فصل بالای قراردادش نزدیک به ۷ میلیارد تومان پاداش دریافت کرد. اما قوانین جدید اجازه نمی دهد بازیکنی بیش از 30 درصد از گزینه های قرارداد خود را اضافه کند و از طرفی نمی تواند بند فسخ داشته باشد. به این ترتیب بیرانوند در این قرارداد جدید هم بند خرید 250 هزار دلاری خود را از دست داد و هم اینکه فقط 30 درصد از قراردادش آپشن اضافه شده است. طبق برخی اخبار رسیده، قرارداد جدید بیرانوند با پرسپولیس 15 میلیارد تومان با سه میلیارد آپشن و بدون بند خرید است.

بیرانوند 5 سال می خواست تعطیل شود

شاید برای خیلی ها عجیب باشد، اما در دیدار چهارشنبه شب علیرضا بیرانوند و رضا درویش، این دروازه بان به قدری تحت تاثیر حضور هواداران مقابل ساختمان باشگاه قرار گرفت که قصد داشت قراردادی 5 ساله با پرسپولیس ببندد تا به نتیجه برسد. اشتباه تو. او این پیشنهاد را به درویش داد اما اطرافیان به او گفتند که تصمیمی نگیرد که بعدا پشیمان شود و بهتر است همان قرارداد دو ساله را امضا کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا