سازمان سینمایی به دلیل تخلف برخی سینماها اکران زودپز در سینماهای متخلف را متوقف کرد.

فروش استثنایی فیلم «زودپاز» در کمتر از 10 روز و استقبال بی نظیر مردم از آن باعث شد تا چندین پردیس سینمایی اکران فیلم های دیگر را به این فیلم اختصاص دهند که باعث شد سازمان سینمایی وارد عمل شده و اتاق های متخلف را پس بگیرد. نمایش «زودپز» توقیف و لینک فروش بلیت آن مسدود شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، فیلم سینمایی «زودپاز» ششمین ساخته بازتاب آنلاین که اکران خود را از 26 مهرماه در سینماهای کشور آغاز کرد، طی ده روز توانست بیش از یک میلیون بیننده را جذب کند و فروش آن از مرز 62 میلیارد تومان گذشت. استقبال بی نظیر مردم از فیلم بازتاب آنلاین باعث شد تا برخی سالن ها اکران این فیلم را افزایش دهند که با این اقدام سایر اکران های فیلم به فیلم «زودپاز» اختصاص یافت.

نوید محمدزاده در نمایی از فیلم زودپز

افزایش غیرقانونی اکران فیلم «زودپاز» در سینماهایی چون «هدیش»، «گالریا»، «چارسو» و «نیاش مال» سازمان سینمایی را بر آن داشت تا وارد عمل شده و دستور توقف اکران آن در آن سینماها را صادر کند. طبق دستور صادره فروش بلیت این فیلم در سالن های سینمای مذکور متوقف شده است.

بر اساس گزارشی که در روزنامه اینترنتی «سینما» منتشر شده است، در دو روز اخیر برخی از سالن های سینما تمامی نمایش های خود را به فیلم «زودپاز» اختصاص داده اند که اعتراض صاحبان و تهیه کنندگان فیلم های دیگر را در پی داشته است.

برخلاف اخبار منتشر شده، «زودپز» از نظر محتوایی مشکلی ندارد و سازمان سینمایی متعهد است با رسیدگی به تخلف، مشکل اکران «زودپز» در سینماهای متخلف را در روزهای آینده حل کند.

فیلم سینمایی «زودپاز» با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده از ابتدای اکران تا پایان روز جمعه 6 مهرماه 14 هزار و 881 نمایش در 613 سالن در سراسر کشور داشته است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما