اخبار روز سینما

حواشی مربوط به تبلیغات سریال “زخم کاری ۲” تمامی ندارد!/ تصویری از تبلیغ عجیب این سریال در سطح شهر!

جزئیات دقیق اخبار مربوط به زخم کاری را از اینجا بخوانید.

سریال “زخم کاری 2” به زودی به روی آنتن باز خواهد گشت. تبلیغ این سریال با یک صحنه هیجان انگیز کنار جاده بزرگ صورت گرفته است. در فصل دوم “زخم کاری”، حضور هانیه توسلی حذف شده و همچنین بازیگران جدیدی به دسته‌بندی اضافه شده‌اند.

تبلیغ سریال زخم کاری 2 ترکاند

تبلیغ سریال ژوگ کاری 2 ترکند / چاقوی غول پیکر خونین در کنار جاده! + عکس

زمان پخش زخم کاری ۲

فصل جدید سریال “زخم کاری ۲” برای پخش اختصاصی از پلتفرم “فیلیمو” تولید شده است. با عبور سریع از مراحل فیلمبرداری و تدوین همزمان، قرار است در ساعت ۸ صبح جمعه ۱۷ شهریور از فیلیمو پخش شود. بنابراین، می‌توانید برنامه آخر هفته خود را برای تماشای این سریال تنظیم کنید. جمعه ها با “زخم کاری ۲”!

تبلیغ سریال ژوگ کاری 2 ترکند / چاقوی غول پیکر خونین در کنار جاده! + عکس

سانسور شدید کار زخم های سریالی.

فصل اول سریال “زخم کاری” از تاریخ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به روی آنتن رفت. قسمت ششم با سانسور شدیدی مواجه شد که باعث اعتراض مهدویان، توسلی و مخاطبان شد. مهدویان معتقدند که سانسور تأثیر منفی بر داستان سریال داشته و حقوق سازندگان را زیر سؤال برده است. قسمت هفتم این سریال به دلیل عدم تفاهم بین عوامل تولید و تیم نظارت ساترا، توقیف شد و پس از چهار روز، قسمت هفتم در فیلیمو پخش شد. فصل اول سریال در تاریخ ۱۹ شهریور به پایان رسید.

بازیگران سریال ذوب کاری 2.

پس از پایان فصل نخست، شایعاتی درباره ساخت فصل دوم به گوش رسید. در ماه خرداد سال ۱۴۰۲، اعلام شد که فیلمبرداری فصل دوم با عنوان فرعی “بازگشت” توسط کارگردانی مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان آغاز شده است. علاوه بر بازگشت عزتی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک نیز به گروه بازیگران پیوستند. اما به دلیل وضعیت روحی نامناسب، هانیه توسلی در این فصل نقش خود را بازی نخواهد کرد. پخش فصل دوم این سریال در تاریخ ۱۷ شهریور سال ۱۴۰۲ توسط پلتفرم فیلیمو انجام خواهد شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا