اخبار روز سینما

تبریک سرد و خشک تولد یکتا ناصر به منوچهر هادی


به گزارش بازتاب آنلاین منوچهر هادی کارگردان در پست اینستاگرامی خود تولد همسرش را جشن گرفت. تبریک تولد منوچهر هادی مورد توجه کاربران قرار گرفت. منوچهر هادی همسر یکتا ناصر کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون است. منوچهر هادی در این پست اینستاگرامی با استیکر قلبی تولدت مبارک را نوشت. همون پست اینستاگرام منوچهر هادی باعث شد تا کاربران این شایعه را منتشر کنند که این زوج بار دیگر از هم جدا شده اند. در ادامه پست اینستاگرام منوچهر هادی را مشاهده می کنید.

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی در 28 به دنیا آمد مرداد 1351 کارگردان در تهران است.

او تا پس از فارغ‌التحصیلی ادامه تحصیل نداد، اما به‌عنوان یک کسب‌وکار پشت صحنه فیلم شروع به کار کرد و از نویسندگی به کارگردان شماره یک ایران رسید.

شهرت منوچهر هادی از سالوادور تا عاشقانه

او با فیلم «من سالوادور نیستم» که در سال 2014 بیش از 17 میلیارد درآمد باکس آفیس داشت، خود را به عنوان یک کارگر معروف معرفی کرد.

ازدواج منوچهر هادی

منوچهر هادی اسفند در سال 1394 در سن 43 سالگی با یکتا ناصر 37 ساله ازدواج کرد که آشنایی آنها با فیلم “من سالوادور نیستم” آغاز شد و با ازدواج به پایان رسید.صوفیا تنها فرزند این زوج است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا