اخبار روز سینمافیلم و سریال

تبریک تولد مهراب قاسم خانی از جمعی از هنرمندان

پیام تبریک جمعی از هنرمندان به مناسبت عهدنامه قاسم خانی را در این مطلب مشاهده می کنید.



به گزارش ورانداز:

پیام تبریک جمعی از هنرمندان به مناسبت عهدنامه قاسم خانی را در این مطلب مشاهده می کنید.

عهدنامه قاسمخانی در 30 ق.م دی وی در سال 1345 در تهران به دنیا آمد. او فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی است. پیمان قاسم خانی در رشته آمار و انفورماتیک در دانشکده اهواز تحصیل کرد. پیمان قاسم خانی از 12 سالگی عاشق سینما شد. در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش تولید فیلم باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه خود را زیر نظر سیف الله داد گذراند. او مدت کوتاهی را نیز در کلاس آموزشی بهرام بیضایی می گذراند.

ازدواج اول پیمان قاسم خانی:

پیمان قاسم خانی در سال ۱۳۷۱ در سن ۲۶ سالگی با بهاره رهنما بازیگر ۱۹ ساله ازدواج کرد. در سال ۱۳۷۶ صاحب یک دختر به نام پریا شدند. پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما پس از 24 سال زندگی مشترک سرانجام در سال 1394 از یکدیگر جدا شدند.

ازدواج دوم پیمان قاسم خانی:

جدایی بعد از چند سال از پیمان قاسم خانی تیر او در سال ۱۳۹۸ از میترا ابراهیمی خواستگاری کرد اما پس از انتشار این خبر در رسانه ها، میترا ابراهیمی این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که صفحه دوم شناسنامه هنوز خالی است. اما بالاخره هفت ماه بعد اسفند 1399 میترا ابراهیمی این ازدواج را پذیرفت و به طور رسمی با پیمان قاسم خانی ازدواج کرد.

میترا ابراهیمی متولد ۲ اسفند سال 1369 میترا ابراهیمی، روانشناس و مستندساز، دارای مدرک دیپلم روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است. میترا ابراهیمی دوره های مختلف هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، عکاسی و تدوین را گذرانده و تجربه ساخت فیلم مستند را دارد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا