لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، شایعات بازنشستگی خود را رد کرد و تاکید کرد تا زمانی که از بازی کردن لذت ببرد و احساس راحتی کند، به بازی در تیم ملی ادامه خواهد داد.

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین تاکید کرد که در این تیم احساس راحتی می کند و به فکر بازنشستگی نیست.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین جشنواره گل را در منطقه آمریکای جنوبی جام جهانی آغاز کرد و با درخشش لیونل مسی با شش گل مقابل بولیوی به برتری رسید. مسی شب درخشانی داشت و آلبی سلسته در این بازی همه کاره بودن خود را نشان داد. او در این بازی سه گل زد و دو پاس گل داد.

مسی پس از بازی در پاسخ به سوالی درباره جدایی از تیم ملی گفت: در حال حاضر چنین تصمیمی ندارم و از فرصت هایی که دارم استفاده می کنم. با وجود سنم، وقتی اینجا هستم احساس جوانی می کنم. چون در این تیم احساس راحتی می کنم و می توانم بازی مورد علاقه ام را به نمایش بگذارم.

وی ادامه داد: زمان و تاریخی برای عزیمت خود تعیین نکرده ام. من فقط می خواهم از بازی کردن و بودن در کنار این تیم لذت ببرم. تا زمانی که احساس راحتی کنم و از بازی کردن لذت ببرم ادامه خواهم داد.

مسی روزهای درخشانی را با تیم ملی فوتبال آرژانتین تجربه می کند. او با آلبی سلسته قهرمان جام جهانی و کوپا آمریکا شد تا از فشار وحشتناکی که احساس می کرد فرار کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما