اخبار روز سینما

تا به حال محمدرضا گلزار را اینقدر عصبانی ندیده اید

پی ام آپ: در روزهای اخیر خبر ازدواج محمدرضا گلزار فوق ستاره سینمای ایران به یکی از پربازدیدترین اخبار دنیای اینترنت و فضای مجازی تبدیل شده است. خبر ازدواج محمدرضا گلزار ابتدا با انتشار تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که برخی تصور می کردند مانند تمام شایعاتی که قبلا در مورد گلزار مطرح شده شایعه است اما پس از مدتی گلزار با انتشار ویدئویی خبر ازدواج آنها را تایید کرد. . همسر محمدرضا گلزار دختری به نام آیسان آقاخانی است که اصالتش به زنجان می رسد. گفته می شود همسر محمدرضا گلزار 26 ساله است و در زمینه مدلینگ فعالیت می کند. محمدرضا گلزار این مرد 46 ساله اخیرا جشن بزرگی را برای دوست دختر جدیدش برگزار کرده است.

به گزارش خبر ملت، محمدرضا گلزار در یک ماه گذشته ناکامی های زیادی را پشت سر گذاشته است. او اولین بار با حضور در یک مرکز تلفن همراه خبرساز شد. فیلمی منتشر شد که نشان می دهد جمعیت زیادی برای استقبال از گلزار آمده اند و ازدحام جمعیت به حدی است که حرکت گلزار را سخت می کند.

مدتی بعد دو خبرنگار محمدرضا گلزار آنها او را به استخدام «سینما سیاه لشکر» متهم کردند و گفتند که گلزار افرادی را استخدام می کند تا گلزار در آن ها شرکت کند. مدتی بعد گلزار از این دو خبرنگار شکایت کرد و مراحل قانونی این پرونده در حال پیگیری است.

خبر ازدواج گلزار با دختری به نام آیسان آقاخانی همچنان قطعی نبود و همه نگاه ها به سمت محمدرضا گلزار و همسرش معطوف شد. این ازدواج و تصاویر لو رفته از آن به خصوص فیلم عروسی آریا گلزار نیز با واکنش های مختلفی همراه بود.

در حالی که گلزار یکی از جنجالی ترین ماه های زندگی خود را سپری می کند، ویدئویی از مصاحبه او دوباره منتشر شده است که در آن گلزار به تندی از حاشیه های اطرافش صحبت می کند و ادعا می کند که نیازی به دیده شدن ندارد.

عروسی گران قیمت محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی

در روزهای اخیر خبر ازدواج محمدرضا گلزار به یکی از سوژه های داغ فضای مجازی تبدیل شده است.

ماجرا از آنجا شروع شد که گلزار عکسی با کت و شلوار از خود منتشر کرد و ساعاتی بعد فیلمی از خروج او از دادگاه به همراه زن جوانی که آیسان نام دارد و هواداران گلزار می گویند ۲۶ ساله است منتشر شد. .

همچنین گفته می شود آیسان همسر گلزار متولد زنجان است اما ساکن تهران است. طبق شایعات، این زوج در یکی از کنسرت های گلزار در سال 2018 با هم آشنا شدند.

محمدرضا گلزار متولد 1359 و 46 ساله و همسرش آیسان متولد 1376 است که این زوج 20 سال اختلاف سنی دارند.

تا به حال محمدرضا گلزار را اینقدر عصبانی ندیده اید

در روزهای اخیر مراسم ازدواج یکی از جنجالی ترین و محبوب ترین بازیگران سینمای ایران برگزار شد، این مراسم در سالن ویژه گرمدره کرج برگزار شد و به گفته مسئولان این سالن، حالا اگر می خواهید اقدام کنید. برای این تالار زودترین زمان ممکن برای آن 24 و 25 اکتبر خواهد بود و البته به گفته مسئولان این تالار، این عمارت خاص منوهای معمولی مانند طلا و نقره را ندارد، اما منو باید به صورت ویژه باشد. طراحی شده. برای هر عروس و داماد و مراسم خاص.

اگرچه هزینه های این تالار بسته به انتخاب عروس و داماد متفاوت است، اما حداقل منوی پذیرایی در این تالار دو میلیون و 500 هزار تومان است، یعنی اگر تعداد مهمانان عروسی محمدرضا گلزار حدود 400 نفر بودند.

عکس+مهمانی+گلزار

این سوپراستار کمترین میزان پذیرایی را برای این باغ تالار انتخاب کرده است، باید رقمی در حدود 1 میلیارد تومان فقط برای هزینه پذیرایی و شام عروسی پرداخت کرده باشد و این کمترین مبلغ ممکن در این منو است، زیرا این رقم می تواند دقیقا دوبرابر باشد یعنی برای هر مهمان تا 5 میلیون تومان افزایش یابد.

هزینه گل آرایی در این تالارها می تواند از 110 میلیون تومان تا 300 میلیون تومان متغیر باشد و سایر هزینه ها مانند کیک و سفره عقد بسته به مدل های مختلف از 100 میلیون تا 300 میلیون تومان در نوسان است.

IMG_20230611_232731

در واقع اگر محمدرضا گلزار تمام یا بخشی از هزینه این تالار را با حمایت متولیان این باغ کاخ اختصاص نداده است، بدون شک با یک عروسی میلیونی روبرو هستیم که طبق ارقام موجود می تواند بین 3 هزینه داشته باشد. و 10 هزار میلیون تومان برای این سوپراستار.

آیسان آقاخانی

ازدواج آریا محمدرضا گلزار و همسرش

محمدرضا گلزار بازیگر معروف سینما به تازگی با آیسان آقاخانی دختر ۲۶ ساله زنجانی که در زمینه مدلینگ فعالیت می کند ازدواج کرده است. مراسم ازدواج این دو به تازگی در تالار کرج برگزار شد. گلزار 46 سال سن دارد و 20 سال از همسرش آیسان بزرگتر است.

پس از چند روز شایعه و گمانه زنی، سرانجام محمدرضا گلزار با انتشار ویدئویی ازدواج خود را تایید کرد. گلزار با انتشار ویدئوی زیر نوشت: با تشکر و قدردانی از شما، شما که همیشه به من لطف داشتید، از تبریک شما عزیزان بی نهایت سپاسگزارم که نه تنها امروز، بلکه در تمام سالهای عمرم، عشق تو شامل حال من شده است

امیدوارم این محبت و انرژی گرانبهای شما توشه زندگی مشترک ما باشد.»

بازی دادگاه محمدرضا گلزار دو روز بعد از مددی

پس از جنجال های هفته های اخیر بر سر حضور محمدرضا گلزار در افتتاحیه یک مرکز تلفن همراه و واکنش ها و انتقادات پیرامون این برنامه، رضا گلزار از رسانه های مختلف گلایه کرد.

به گزارش چند ثانیه ای، حسین یمایی و بهمن بابازاده (منتقدان و فعالان رسانه ای) در صفحه شخصی خود از شکایت محمدرضا گلزار خبر دادند. این شکایت اخلال در نظم عمومی، نشر اکاذیب از طریق رایانه و توهین به مردم نام دارد.

محمدرضا گلزار زیر دست و پا له شد! | بهمن باورنکردنی هزاران هوادار به محمدرضا گلزار

گلزار پیش از این هم سابقه گلایه از مردم در رسانه ها را دارد. پس از پیگیری پوریا ذوالفقاری (منتقد سینما) درباره دستمزد این بازیگر سریال هفت خوان و انتشار خبری در این باره، رضا گلزار از وی شکایت کرد. ذوالفقاری در پایان درباره این خبر نوشت: برای انتشار اولین اکاذیب قرار منع تعقیب در دادسرا صادر شد.

پرونده دوم که شامل سه اتهام بود به دادگاه رسید. در آنجا او از دو فقره افترا و نشر اکاذیب تبرئه شد و به دلیل توهین جریمه شد. در مرحله تجدیدنظر به دلیل نداشتن سوابق کیفری، این جریمه به مدت یک سال متوقف و پرونده مختومه شد.

هنوز مشخص نیست ادعاهای جدید رضا گلزار فقط شامل این دو نفر می شود یا بیشتر.

سالن زیبایی ساره بیات با حضور محمدرضا گلزار افتتاح شد

پلیس امنیت عمومی فراجا از لوله کشی یک سالن زیبایی خبر داد.

به گزارش فارس، پلیس امنیت عمومی فراجا در این اطلاعیه اعلام کرد: این یگان صنفی به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات عمومی پلیس (کشف حجاب و پخش فیلم آنها با دستور قضایی در اماکن عمومی تحت نظارت پلیس قرار گرفته است. در شبکه های اجتماعی) متخلف به مرجع قضایی معرفی شد.

سالن زیبایی ساره بیات پلمپ شد/ افتتاحیه درسارساز با حضور گلزار

فارس نوشت: گفتنی است 2 روز پیش یکی از سلبریتی ها جشن افتتاحیه سالن زیبایی را با حضور جمعی از چهره های هنری برگزار کرد که پس از کشف حجاب و رعایت نکردن آن پلمپ شد. قوانین کلی . . و مقررات.

محمدرضا گلزار بازیگر معروف سینما و علیرضا افکاری آهنگساز و همسر ساره بیات از جمله حاضران در افتتاحیه این سالن بودند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا