اخبار روزاخبار ورزشی

خبر جنجالی اینترمیامی در مورد مسی!/جزئیات

لیونل مسی بازی بعدی اینتر میامی در لیگ حرفه ای آمریکا برابر اورلاندو سیتی را در روز یکشنبه از دست خواهد داد. این مهاجم در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل آرژانتین در آمریکای جنوبی مصدوم شد.

با این حال، پس از از دست دادن باخت 5-2 این تیم مقابل آتالانتا، او در روز چهارشنبه مقابل تورنتو به میادین بازگشت، اما تنها 37 دقیقه قبل از تعویض دوام آورد.

هم تیمی سابق او در بارسلونا، جوردی آلبا نیز پیش از این تعویض شد و این دو بازیکن در آستانه دربی مقابل اورلاندو سیتی زیر نظر کادر پزشکی اینترمیامی هستند.

هر دو بازیکن جلسه تمرین روز جمعه را از دست دادند و تاتا مارتینو سرمربی موقت این تیم تایید کرد که روز یکشنبه در دسترس نخواهند بود.

مارتینو گفت: “این آزاردهنده است. نمی‌دانم درد دارد یا نه. واقعاً نمی ‌وانم توضیح دهم زیرا این بیشتر یک موضوع پزشکی است، احتمالاً این موضوع او (مسی) را تا حدی آزار می‌دهد، از جمله از نظر روحی، که او نمی‌تواند آزادانه بازی کند.”

مسی در 12 بازی برای اینترمیامی 11 گل به ثمر رساند و با اینترمیامی قهرمان لیگ کاپ شد. باید دید آیا او می تواند قبل از بازی چهارشنبه مقابل هیوستون به آمادگی جسمانی بازگردد یا خیر.

مارتینو قبلا تاکید کرده بود که مسی و آلبا اگر آماده نباشند در فینال شرکت نخواهند کرد. بنابراین، چند روز آینده برای تعیین در دسترس بودن آنها برای بازی در 27 سپتامبر بسیار مهم خواهد بود.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا