اخبار روز

تاکید پزشکیان در مورد احترام به حساسیت کار در جنبش ملی مسکن


به گزارش مانیبان، مهرداد بذرپاش پس از دیدار با دکتر مسعود پزشکیان، اظهار داشت: دیدار خوبی با رئیس جمهور منتخب داشتم و در بحث معابر و «طرح بزرگراه ایران» نکاتی را برای ایشان توضیح دادم. طرح هایی که راه اندازی شده و طرح هایی که امروز در دستور کار است و می توان در کوتاه مدت امسال افتتاح کرد. علاوه بر این طرح هایی که تا پایان دولت چهاردهم قابل استفاده است.

بذرپاش بیان کرد: درباره وضعیت حمل و نقل کشور یکی من از شایستگی های کشورمان، رشدی که در سال گذشته و امسال در این زمینه شاهد بودیم و همچنین آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و تامین زمین گزارش دادم.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص چالش های پیش روی دولت چهاردهم گفت: از جمله چالش های پیش رو؛ تامین مالی برنامه ها و سیاست هایی است که در این مدت اتخاذ کرده ایم.

بذرپاش در پایان تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب در خصوص موضوع نهضت مسکن ملی صحبت کرد و گفت که باید به حساسیت های کار احترام گذاشت. صحبت دیگر مربوط به نهایی شدن طرح های تقاطع بود که دکتر. پزشکیان وی تاکید کرد که این باید سریعتر پایان یابد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا