اخبار روز سینما

تام کروز می‌خواهد فیلم Edge of Tomorrow 2 را بسازد

اخیرا گزارش‌ها می‌گویند تصمیماتی برای ساخت فیلم Edge of Tomorrow 2 در ژانر علمی‌-تخیلی که سال 2014 قسمت اول آن اکران شد، گرفته شده است.

به تازگی گزارش‌ها نشان می‌دهد که «تام کروز» در حال جلب توجه «داگ لیمان» برای ساخت فیلم Edge of Tomorrow 2 است. این فیلم که بر اساس رمان ژاپنی All You Need Is Kill اقتباس شده بود و به کارگردانی «داگ لیمان» در سال 2014 اکران گردید، از طرفداران زیادی برخوردار بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تصمیم ساخت فیلم Edge of Tomorrow 2

از زمان اکران فیلم اصلی، بحث‌ها و شایعات درباره ساخت دنباله‌ای برای آن به گوش می‌رسید و امیدواری‌ها برای بازگشت به دنیای علمی تخیلی و مرگبار این فیلم از سوی طرفداران ابراز می‌شد.

با توجه به اینکه فیلم اصلی توسط کمپانی «برادران وارنر» سرمایه‌گذاری شده بود و «تام کروز» اخیراً قراردادی بزرگ با این شرکت امضا کرده، امیدها برای ساخت دنباله‌ای به نام فیلم Edge of Tomorrow 2 رو به رشد است. قسمت اصلی این فیلم با وجود استقبال مثبت، به فروشی در حدود 370 میلیون دلار در مقابل 178 میلیون دلار بودجه خود اکتفا کرد.

«داگ لیمان»، که در سن 58 سالگی به تماشای فیلم اصلی پرداخته و علاقه بسیاری به دنیای آن نشان داده، اخیراً در مصاحبه با خبرگزاری امپایر اعلام کرد:

ما عاشق دنیای این فیلم هستیم و صحبت‌ها درباره ساخت دنباله‌ای از آن در جریان است.

فیلم Edge of Tomorrow 2

او همچنین به تأکید بر فاصله 10 ساله بین فیلم اول و دنباله احتمالی آن و به تجربه موفق ساخت دنباله‌ فیلم‌های «جیمز کامرون» مانند Terminator اشاره داشته است. به هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا «تام کروز» موفق به ساخت Edge of Tomorrow 2 خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم Edge of Tomorrow 2 چیست؟ آیا شما از طرفداران این فیلم بودید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا