اخبار روز سینما

تام کروز قرارداد جدیدی با کمپانی برادران وارنر امضا کرد

تام کروز ستاره اکشن نامحدود، برادران وارنر. قرارداد توسعه و تولید جدیدی با دیسکاوری امضا کرد.

این فیلم ها جزو تولیدات و آثار اصیل دنیای فرانچایز جدید خواهند بود و با مشارکت «تام کروز» تولید خواهند شد. طبق اعلامیه شرکت برادران وارنر این قرارداد برای یک مشارکت استراتژیک جدید است و دفاتر «کروز» و شرکت سازنده در برادران وارنر مستقر خواهند شد. در ساختمان شرکت مستقر خواهد شد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


قرارداد جدید تام کروز با برادران وارنر

این معامله یک پیروزی برای مایکل دی لوکا و پم عبدی است که در سال 2022 به عنوان مدیران اجرایی Warner Pictures انتخاب شدند و در تلاش هستند تا موقعیت استودیو را تغییر دهند. این بازیگر ممکن است برای شرکت‌های دیگر نیز فیلم تولید کند، اما امید این است که بتواند فیلم‌هایی تولید کند که قدرت جذب مخاطب جهانی را داشته باشد که می‌تواند به ادامه و ظهور Warners منجر شود.

تام کروز

تام کروز قبلا در برادران وارنر کار کرده بود اما از زمان بازی در فیلم Edge of Tomorrow در استودیو کار نکرده بود. او همچنین در فیلم‌های وارنر مانند مگنولیا، صخره دوران، مصاحبه با خون آشام و چشمان کاملا بسته ظاهر شد. مایکل دی لوکا و پم عبدی قبلاً به عنوان مدیران MGM فعالیت می کردند و پس از فروش آن به آمازون استودیو را ترک کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قرارداد جدید کروز با وارنر چیست؟ آیا فکر می کنید کروز می تواند یک فرنچایز موفق تولید کند؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا