اخبار روز سینما جهان

تام کروز بازیگر فیلم ایناریتو شد/ یک پروژه کاملا سر به مهر

به گزارش بازتاب آنلاین، تام کروز بازیگر فیلم بعدی الخاندرو گونزالس اینیاریتو برای برادران وارنر و لجندری شده است.

این دو شرکت در حال مذاکره برای ساخت فیلمی به کارگردانی الخاندرو ایناریتو با بازی تام کروز هستند. این پروژه اولین فیلم انگلیسی زبان ایناریتو پس از فیلم «بازگشت از گور» با بازی لئوناردو است. دی کاپریو در سال 2015 است، هنوز عنوان نشده است.

ایناریتو این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای می‌سازد که در سال 2023 با سابینا برمن و همچنین الکساندر دینلاریس و نیکلاس جیاکوبون، نویسندگان «بردمن» او نوشت. او یک دهه بعد به این گروه می پیوندد و تهیه کننده و کارگردان فیلم نیز خواهد بود.

این اولین فیلم کروز از زمان اعلام همکاری استراتژیک خود با برادران وارنر در ماه گذشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ددلاین، این پروژه به عنوان یک پروژه کاملا محرمانه پیش می رود و هیچ چیزی از جزئیات طرح فاش نشده است. آنچه مشخص است این است که این کارگردان برنده اسکار در هفته های اخیر با چندین بازیگر منتخب از جمله کروز دیدار کرده است. یکی یکی از اولین هاست. این بازیگر مشهور مشتاق یافتن پروژه بعدی خود بود و وقتی متوجه شد که کارگردان برای شکل دادن به فیلم بزرگ بعدی خود کار می کند، به سرعت از ایناریتو دیدن کرد.

شکل‌گیری این پروژه با امضای قرارداد مشارکت استراتژیک بین کروز و برادران وارنر برای دیدن چیزی بدیع در بزرگ‌ترین اکران‌های سراسر جهان معنادارتر می‌شود.

این فیلم اولین فیلم استودیویی مهم ایناریتو پس از کارگردانی «بازگشت از گور» است که نه تنها بیش از 500 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت، بلکه دومین فیلم متوالی اسکار بهترین کارگردانی و اولین جایزه اسکار لئوناردو را از آن خود کرد. دی کاپریو را برای بازی آورد. پس از آن در سال 2022 «باردو» را به زبان اسپانیایی ساخت.

در حالی که تام کروز دهه گذشته را صرف ساخت فیلم های پرفروشی مانند Mission: Impossible و Top Gun: Maverick کرده است، او دوران حرفه ای خود را نیز صرف به چالش کشیدن خود با کارگردانان درجه یک کرده است. یکی او مانند استنلی کوبریک و پل توماس اندرسون درنگ نکرده است. کروز که تا به حال برنده اسکار نشده است، 4 بار نامزد این جایزه شده است که 3 مورد آن برای بازیگری بوده است. شاید با توجه به سابقه ایناریتو در کسب اسکار برای بازیگرانش، این بار نوبت کروز است که این جایزه را از آن خود کند.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا