اخبار روز سینما

تام هنکس به فیلم Here پیوست

در اینجا فیلم است این فیلم که برگرفته از کتاب کمیک ریچارد مک گوایر و کارگردانی رابرت زمکیس است، یک همکاری جدید را به ارمغان می آورد. تام هنکس و “رابین رایت” خواهد بود.

به گزارش فیگار به نقل از وب سایت «هالیوودریپورتر»، اتحاد مجدد نیروهای خلاق فیلم فارست گامپ در پروژه درام جدید سونی پیکچرز، ویژگی مثبتی است که فیلم را به جایگاه اصلی در تقویم سینمایی فصل جوایز تبدیل می کند. .


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


ما به تام هنکس در فیلم اینجا می پیوندیم

سونی روز جمعه اعلام کرد که این فیلم به نویسندگی اریک راث با بازی تام هنکس و رابین رایت و کارگردانی رابرت زمکیس در نوامبر امسال اکران خواهد شد. این فیلم در 15 نوامبر (25 آبان 1403) در سینماهای لس آنجلس و نیویورک قبل از اکران محدود در هفته بعد و اکران گسترده در 27 نوامبر (7) آذر 1403) نمایش داده خواهد شد.

“زمکیس”، فیلم جدید تام هنکس او کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت که بر اساس فیلمنامه ای که به همراه «راث» نوشته شده و از کتاب کمیکی به همین نام نوشته «ریچارد مک گوایر» اقتباس شده است. داستان زندگی چندین خانواده در طول نسل ها و همچنین مکانی که برای آنها خاص است را روایت می کند.

تام هنکس

پل بتانی، کلی ریلی و میشل داکری بازیگران را تکمیل می کنند. سال گذشته گزارش شد که هنکس و رایت فیلم را با استفاده از ابزار تولید مبتنی بر هوش مصنوعی معروف به متافیزیک لایو پیر می کنند. «زماکیس» در آن زمان گفت:

اینجا فقط با تبدیل یکپارچه بازیگران به نسخه‌های جوان‌تر از خودشان کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پیوستن تام هنکس به فیلم اینجا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: گزارشگر هالیوود

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا