ستاره‌ی سری فیلم‌های Spider Man، «تام هالند»، در جدیدترین مصاحبه‌اش اعلام کرد که فیلمنامه‌ی فیلم مرد عنکبوتی 4 به پایان رسیده است.

در این مصاحبه، تام هالند درباره‌ی فیلم جدید گفت که او فیلمنامه را خوانده و از آن بسیار هیجان‌زده است. او در این رابطه توضیح بیشتری نداد و تنها تایید کرد که نگارش فیلمنامه به اتمام رسیده است.

اطلاعات جدیدی از تاریخ اکران فیلم مرد عنکبوتی 4 مشخص شد


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تام هالند اطلاعات جدیدی درباره فیلم مرد عنکبوتی 4 فاش کرد

این بازیگر در این رابطه گفت که این فیلمنامه هنوز نیاز به کار دارد، اما نویسندگان به خوبی از عهده‌ی این کار برآمده‌اند. «هالند» در ادامه بیان کرد:

من سه هفته پیش فیلمنامه را خواندم و واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم. من و «زندایا» با هم فیلمنامه را مطالعه کردیم و لحظاتی بود که در اتاق بالا و پایین می‌پریدیم.

فیلم مرد عنکبوتی 4

در سال‌های اخیر، شایعات متعددی درباره‌ی فیلم Spider-Man 4 منتشر شده است. در سپتامبر 2021، «تام هالند» گفته بود که پس از رسیدن به سی سالگی (او اکنون 28 سال دارد) علاقه‌ای به ادامه‌ی ایفای نقش مرد عنکبوتی ندارد؛ اما در مارس 2023 «ایمی پاسکال»، تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های مرد عنکبوتی، اعلام کرد که فیلم مرد عنکبوتی 4 قطعاً با حضور «تام هالند» و «زندایا» ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری فیلم‌های اسپایدرمن تام هالند چیست؟ آیا از طرفداران این مرد عنکبوتی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما