به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، کیلین مورفی پس از برنده شدن جایزه اسکار سال گذشته برای بازی در نقش جی رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی در فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان، به دنیای شلبی بازگشته است.

دیروز (دوشنبه) نتفلیکس اولین تصویر از کیلین مورفی در نقش تامی شلبی را منتشر کرد و خبر آغاز تولید این فیلم را رسمی کرد. مورفی و استفن نایت، خالق سریال Peaky Blinders درباره یک خانواده گانگستری به همین نام در بیرمنگام پس از جنگ جهانی اول، در کنار هم در صحنه فیلمبرداری عکس گرفتند.

فیلم Peaky Blinders به ​​کارگردانی تام هارپر است. او پیش از این چندین قسمت از مجموعه تلویزیونی آن را کارگردانی کرده بود. Peaky Blinders اولین بار در سال 2013 از شبکه دو بی بی سی پخش شد و نتفلیکس در نهایت حق پخش سریال در ایالات متحده را به دست آورد. فصل ششم و پایانی این سریال در سال 2022 پخش شد و تابستان امسال مشخص شد که فیلمی در دست ساخت است.

مورفی در بیانیه‌ای گفت: «به نظر می‌رسد که تامی شلبی با من تمام نشده است… خوشحالم که دوباره با استیون نایت و تام هارپر روی نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» کار می‌کنم.

استیون نایت فیلمنامه این فیلم را نوشته و در کنار مورفی، کارن مانداباخ و گای هیلی تهیه کننده نیز می باشد.

اگرچه نام بقیه بازیگران هنوز مشخص نشده است، ماه گذشته مشخص شد که بازیگر ایرلندی بری کیوگان نقشی نامعلوم در این فیلم دارد.

۲۴۵۲۴۵

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما