معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس آیین نامه ارتقای توانمندی دانش آموزان، به منظور ارتقای کمی و کیفی آموزش های مهارتی متناسب با نیاز و بازار جامعه، تمامی امکانات داخلی و خارجی موجود است. باید از ظرفیت ها استفاده کرد. دوره تحصیلی متوسطه اقتصادی تر، هدفمندتر و متناسب با کشور است.

به گزارش ایسنا، نشست صمیمی روسای آموزش دو شرکت خودروسازی ایساکو و سایپا با سید مصطفی آذرکیش معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با هدف تعامل سازنده در حوزه حرفه آموزی برگزار شد. به میزبانی معاونت آموزش متوسطه

در این جلسه مدیران آموزشی شرکت های خودروسازی مطالبی را در خصوص ارتباط با صنعت و ضرورت ادامه خدمات آموزش در برخی استان های کشور ارائه کردند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این دیدار صمیمانه با ابراز خرسندی از افزایش تعداد دانش آموزان در آموزش شرکت های خودروسازی در سال سوم همکاری، گفت: بر اساس آیین نامه توسعه آموزش های مهارتی دانش آموزان به منظور ارتقای کمی و کیفی آموزش های مهارتی با توجه به نیاز و بازار. جامعه باید از همه ظرفیت های موجود درون سازمانی و برون سازمانی استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه بلوغ بهترین سن برای آموزش مهارت های یادگیری است، افزود: تامین نیروی انسانی از طریق دوره متوسطه مقرون به صرفه، هدفمند و تخصصی برای کشور است.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش گفت: یکی یکی از وظایف مهم اسناد دیجیتال بازطراحی و تقویت آموزش های مهارتی و تولید محتوای جدید برای ارتقای کیفیت آموزش است که نشان دهنده همکاری معاونت متوسطه با شرکت های خودروسازی در این راستا است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و تبلیغات وزارت آموزش و پرورش، وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی چهارگانه انسانی، محیط آموزشی، تجهیزات و محتوا و تعادل در رشد کمی و کیفی آنها برای تربیت دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. می توان از طریق روش های مختلف به دست آورد، مانند: مانند راه اندازی باغ های زمستانی در مجاورت کارخانه ها، آموزش های مشترک و برون سپاری مهارتی، تجمیع و طراحی مناطق دانشگاهی و آموزش و توانمندسازی هنرجویان.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما