اخبار روز سینما

تاریخ پخش فصل پنجم سریال The Marvelous Mrs. Maisel منتشر شد !

تریلر فصل 5 سریال The Marvelous Mrs. Maisel چندی پیش به انتشار رسید که در آن تاریخ پخش فصل پنجم سریال The Marvelous Mrs. Maisel مشخص شد.

سریال The Marvelous Mrs. Maisel ، یک تلویزیون کمدی درام آمریکایی است که توسط شرمن-پالادینو ساخته شده است و چندی، شبکه‌ی آمازون، تاریخ پنجم انتشار فصل The Marvelous Mrs. Maisel را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید:

اولین تیزر رسمی فصل پنجم سریال The Marvelous Mrs. Maisel منتشر شد !

تاریخ پخش فصل پنجم سریال The Marvelous Mrs. Maisel

این سریال داستان یک زن خانه دار در اوایل دهه 1960 را به تصویر می کشد که سعی می کند به آرزویش آرزویش برسد، استندآپ کمدین شود. فصل اول سوم و چهارم این سریال، هرکدام 8 قسمت و فصل دوم نیز 10 قسمت که هرکدام هرکدام 30 دقیقه دقیقه.

این سریال مورد تحسین تعیینان نیز قرار گرفته است. این فیلم برنده گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی، موزیکال یا کمدی در 2017 و جایزه Primetime Emmy برای سریال برجسته در سال 2018 ساخته شد و شرمن پالادینو پالادینو جوایز کارگردان برجسته و نویسندگی برجسته را در مراسم دوم دریافت کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری از فصل پنجم سریال The Marvelous Mrs. Maisel را ببینید:

تاریخ پخش فصل 5 The Marvelous Mrs. Maisel

تاریخ انتشار پنجمین فصل The Marvelous Mrs. Maisel

الکس بورشتین مایکل زگن، مارین هینکل، تونی، کوین پولاک، کارولین آرون، لینچ ولوک کربی در فیلم به ایفای نقش پرداختند. قسمت آزمایشی مورد تحسین تهدیدان قرار گرفت و این سریال توسط استودیو آمازون انشدا . در 17 فوریه 2022 ، آمازون سریال را فصل پنجم و آخرین تمدید کرد که در 14 آوریل 2023 پخش می شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا