اخبار روز سینما

تاریخ پخش فصل دوم سریال Shrinking مشخص شد

به تازگی تاریخ پخش فصل دوم سریال Shrinking (روان‌درمانی) که ژانر کمدی و درام دارد، توسط شبکه اپل تیوی (Apple TV+) اعلام شد.

سریال «کوچک شدن» داستان جیمی (سگال)، یک درمانگر سوگوار را دنبال می‌کند که شروع به زیر پا گذاشتن قوانین و گفتن دقیق نظرات خود به مراجعانش می‌کند. او با نادیده گرفتن آموزش و اخلاق حرفه‌ای خود، تغییرات بزرگ و طوفانی در زندگی مردم از جمله زندگی خودش ایجاد می‌کند. علاوه بر سگال، هریسون فورد، جسیکا ویلیامز، کریستا میلر، لوکیتا مکسول، مایکل یوری، لوک تنی و تد مک‌گینلی نیز در این سریال بازی می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ پخش فصل دوم سریال Shrinking

همانطور که قبلا گزارش شده بود، «برت گلدستاین»، یکی از سازندگان سریال روان درمانی و تهیه‌کننده اجرایی سریال تد لاسو قرار است در یک نقش فوق سری در فصل دوم سریال روان درمانی حضور داشته باشد.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Shrinking

این سریال توسط برندگان جایزه امی و تهیه‌کننده اجرایی سریال تد لاسو، «بیل لارنس» و «برت گلدستاین» و «سگال» ساخته شده است. «لارنس»، «سگال»، «گلدستاین»، «نیل گلدمن»، «جیمز پونسولدت»، «راندال وینستون»، «جف اینگولد»، «لیزا کاتزر»، «راچنا فروچبوم»، «برایان گالیوان» و «آنی مبانه» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت می‌کنند.

«اپل تی‌وی پلاس» تاریخ پخش فصل دوم سریال کمدی درام با بازی «جیسون سگال» را 16 اکتبر 2024 (25 مهر 1403) اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Shrinking چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا