اخبار روز سینما

تاریخ پخش سریال داریوش با بازی هادی حجازی فر مشخص شد

تاریخ پخش سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی برای چهارشنبه 30 خردادماه از شبکه نمایش خانگی برنامه‌ریزی شد.

این سریال که اولین تجربه کارگردانی «هادی حجازی‌فر» در شبکه نمایش خانگی است که داستان آن در ژانر اجتماعی و سیاسی روایت می‌شود و ماجرای زندگی مردی به نام «داریوش» را به تصویر می‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ پخش سریال داریوش

داریوش پس از پایان سریال افعی تهران به کارگردانی «سامان مقدم»، روی آنتن خواهد رفت و مخاطبان را به تماشای داستانی جدید دعوت می‌کند. در این سریال بازیگرانی همچون «هادی حجازی‌فر»، «سحر دولتشاهی»، «ژیلا شاهی»، «مهرداد صدیقیان»، «عباس جمشیدی‌فر»، «رامین راستاد»، «محسن قصابیان»، «امیر نوروزی» و «رایان سرلک» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در 25 خرداد اولین تیزر از سریال داریوش منتشر شد که ادامه آن را مشاهده خواهید کرد:

همچنین به همراه تیزر این مجموعه، شاهد انتشار پوستری از آن بودیم که «هادی حجازی‌فر» را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید پوستر این سریال تماشا کنید:

تاریخ پخش سریال داریوش
پوستر مجموعه داریوش

«نوید محمودی» که پیش از این سریال پوست شیر را به کارگردانی برادرش «جمشید محمودی» ساخته بود، تهیه‌کنندگی داریوش را بر عهده دارد. انتظار می‌رود داریوش با توجه به کارگردانی «هادی حجازی‌فر» و حضور بازیگران مطرح، یکی از سریال‌های پرمخاطب شبکه نمایش خانگی در تابستان 1403 باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال داریوش چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا