اخبار روز سینما

تاریخ و ساعت پخش دو سریال پرمخاطب از آی فیلم







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، مجموعه تلویزیونی «نجوا» به نویسندگی و تهیه کنندگی سعید شهسواری و کارگردانی ابراهیم شیبانی از سه شنبه 25 مهرماه کلید می خورد. مرداد جایگزین سریال فاکتور هشت می شود.

در خلاصه داستان این مجموعه درام خانوادگی، جلال شایان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در کتابفروشی استادش هرمزی مشغول به کار است. تنها فرزند هرمزی دختری به نام فروغ است که به عنوان مترجم آثار ادبی فعالیت می کند. ملاقات هایی که بین او و فروغ به عنوان بخشی از کار جلال در کتابفروشی صورت می گیرد به علاقه و تصمیم آنها برای ازدواج منجر می شود. فروغ به یک زندگی ساده توأم با عشق راضی است، اما جلال پر از اندیشه و…

سجاد افشاریان، مسعود کرامتی، نغمه ارجمند، محمدعلی نجفی، سوگل خلیق، پوریا رحیمی، الهام نامی، محسن بهرامی و ایوب آقاخانی بازیگران اصلی این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «نجوا» از سه‌شنبه 16 مرداد این برنامه هر روز ساعت 17 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و روز بعد در ساعت‌های 13 و 9 صبح بازپخش می‌شود.

سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدمهدی سلطانی و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی اکبر تداردیان از سه شنبه 16 مرداد جایگزین «مختارنامه» می شود.

سریال «از سرنوشت» در سه فصل تولید شد و داستان آن با دوستی هاشم و سهراب، دو پسر یتیم‌خانه آغاز می‌شود. آنها از دوران کودکی تا بلوغ و جوانی در این مرکز زندگی می کنند. این دو پسر که رویاهای بزرگی دارند، فراز و نشیب های زندگی خود را سرلوحه روایت این سریال قرار می دهند.

بازیگران سریال «از سرنوشت»

در فصل اول سریال سرنوشت، پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، علیرضا استادی، دارا حیایی، راستین عزیزپور، کیسان دیباج، امیررضا فرامرزی، میترا رفیع، مهرداد فلاحتگر، حبیب دهقانسب و… . . به عنوان بازیگر حضور دارند

راستین عزیزپور و امیررضا فرامرزی دو بازیگر کودک فصل اول هستند و دارا حیایی و کیسان دیباج حتی در سنین پایین به ایفای نقش خود ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، از سرنوشت هرشب به جز پنجشنبه ها ساعت 22:00 روی آنتن آی فیلم فارسی می رود و روز بعد در ساعت های 6:00 و 14:00 بازپخش می شود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا