اخبار روز سینما

تاریخ فیلمبرداری بازسازی فیلم X-Men مشخص شد

کمپانی دیزنی، چندی پیش دو فیلم جدید بدون عنوان از دنیای فیلم X Men را به تقویم اکران خود اضافه کرد که در 23 ژوئیه 2027 (1 مرداد 1406) و 5 نوامبر 2027 (14 آبان 1406) بودند.

در مارس 2019، استودیوی مارول پس از خرید فاکس توسط دیزنی به قیمت 71,3 میلیارد دلار، مجدداً حق پخش فیلمسازی شخصیت‌های ایکس من، چهار شگفت انگیز و ددپول را به دست آورد. چندی پیش، «کوین فایگی» اعلام کرد که دوران جهش‌یافته‌ها به زودی در MCU آغاز می‌شود که به این معنی است که ما شاهد بازسازی فیلم ایکس من خواهیم بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ فیلمبرداری بازسازی فیلم X Men مشخص شد

«راف جودکینز» و «مایکل لزلی»، برای نوشتن فیلمنامه در حال مذاکره هستند. هنوز هیچ فیلمسازی برای بازسازی فیلم جدید ایکس من ضمیمه نشده است. تنها ماه گذشته بود که گزارش‌هایی مبنی بر ملاقات «جوردن پیل» با مارول برای هدایت این بازسازی به انتشار رسید؛ اما به نظر نمی‌رسد که چیزی از این دیدار حاصل شده باشد.

حالا، گزارش روزنامه پروداکشنز ویکلی، نشان می‌دهد تولید دو پروژه ایکس من در اواخر سال 2025 آغاز می‌شود که ظاهراً یک گزارش قبلی را که به همان تاریخ اشاره کرده بود را تأیید می‌کند. همچنین، هیچ جزئیاتی در مورد شخصیت‌ها، داستان‌ها یا بازیگران برای این تجسم جدید «ایکس من» وجود ندارد.

فیلم X Men

فیلم های ایکس من پردآمدترین آی‌پی‌های فاکس روی پرده سینما بودند. دیزنی در سال 2019، استودیوی فاکس قرن بیستم و کل آرشیو فیلم‌های آن را خریداری کرد؛ بنابراین آن‌ها اکنون مسئولیت تمام شخصیت‌ها را بر عهده دارند و احتمالاً آن‌ها را در این تجسم جدید MCU ادغام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی این دو اثر توسط مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: World of Reel

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا