اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

تاریخ رونمایی آیفون ۱۵ اعلام شد!

با تایید ادعای مارک گرمن، یک افشاگر گفته است که آیفون های جدید اپل احتمالا 21 شهریور رونمایی می شوند.

اپل سال هاست که آیفون جدید را در شهریور رونمایی می کند و احتمالاً امسال نیز سنت های خود را حفظ خواهد کرد. کمتر از یک ماه به معرفی آیفون 15 باقی مانده و همانطور که انتظار می رفت شایعات مربوط به این گوشی به بالاترین حد خود رسیده است.

اپل هنوز دعوت نامه ای برای رویداد جدید خود ارسال نکرده است، اما به احتمال زیاد در روز سه شنبه این هفته (یا آینده) منتشر خواهد شد. مارک گرمن، افشاگر کهنه کار، مدتی پیش گفت که آیفون های جدید احتمالاً در 12 یا 13 سپتامبر (21 یا 22 شهریور) وارد بازار خواهند شد.

یکی دیگر از افشاگران شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) به تاریخ عرضه آیفون 15 اشاره کرده است. وی با انتشار دو اسکرین شات ادعا می کند که آیفون های جدید در 12 سپتامبر (سه شنبه 21 شهریور) عرضه خواهند شد.

یکی از مهم ترین تغییرات آیفون 15 استفاده از پورت USB-C است، بنابراین گوشی های اپل پس از سال ها با درگاه منسوخ شده لایتنینگ خداحافظی می کنند. آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس دارای قاب تیتانیومی و پردازنده 3 نانومتری خواهند بود.

قیمت آیفون 15 هنوز اعلام نشده است اما برخی منابع به افزایش قیمت نسل جدید گوشی اپل اشاره کرده اند. آیفون پرو ممکن است با 100 دلار افزایش قیمت مواجه شود. سال گذشته اپل قیمت آیفون را در بازارهای خارج از ایالات متحده افزایش داد.

منبع: زومیت

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا