اخبار روز سینما جهان

تاریخ دقیق اکران فیلم Megalopolis

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تاریخ اکران مگالوپولیس مشخص شد. لاینزگیت در نهایت حقوق ایالات متحده برای Megalopolis به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا را به دست آورد و اعلام کرد که این فیلم در 27 سپتامبر 2024 اکران خواهد شد (6). مهر 1403) منتشر خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا لاینزگیت در تبلیغ فیلم نقشی خواهد داشت و هزینه آن را پرداخت خواهد کرد یا اینکه فقط حق پخش فیلم را خریداری کرده است. فیلم مگالوپولیس پیش از این در جشنواره کن با نقدهای متفاوتی روبرو شده بود.

به گزارش زومجی، فرانسیس فورد کاپولا کارگردان سه گانه پدرخوانده، مکالمه، آخرالزمان اکنون، ماهی رامبل، کلاب پنبه ای، پگی سو ازدواج کرد، تاکر: مرد و رویای او، دراکولای برام استوکر و باران ساز کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده داشته است. فیلمنامه برای Megalopolis. فیلم Megalopolis با بودجه 120 میلیون دلاری تولید شد.

آدام درایور، فارست ویتاکر، ناتالی امانوئل، جان ویت، لارنس فیشبرن، اوبری پلازا، جانکارلو اسپوزیتو، جیسون شوارتزمن، شیا لبوف، تالیا شایر، گریس واندروال، کاترین هانتر، جیمز رمار، کلوئه فاینمن، مادلین گارد دی بی سوئینی، بیلی آیوز و داستین هافمن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم مگالوپولیس حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. مگالوپولیس داستان زنی در نیویورک را دنبال می‌کند که وفاداری‌هایش بین پدرش که دیدگاهی کلاسیک به جامعه دارد و معشوقش که پیشروتر و آماده‌تر برای آینده است تقسیم می‌شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا