دربی تهران بین استقلال و پرسپولیس که قرار بود در هفته پنجم برگزار شود به دلیل میزبانی لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری اردوی تیم های ملی و امید از سوی سازمان لیگ به تعویق افتاد. با وجود اینکه سازمان لیگ در هفته های اخیر زمان دقیقی برای دربی اعلام نکرده است، اما بالاخره امروز تاریخ برگزاری دربی مشخص شد.

به گزارش “ورزش سه”، سازمان لیگ فوتبال زمان برگزاری بازی های هفته های اخیر لیگ برتر از جمله دربی را اعلام کرد. بر این اساس استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه بیست و سوم ۲۳ آذر از ساعت ۱۵ به مصاف هم خواهند رفت.

هنگام برنامه ریزی دربی، مهم است که در روزهای پنجشنبه و آخر هفته برگزار شود. در دربی های گذشته برگزاری بازی در میانه هفته انتقادات زیادی را به سازمان لیگ وارد کرد اما حالا مدیریت مسابقات در این زمینه برنامه ریزی بهتری داشته است.

از سوی دیگر، در برنامه اعلام شده لیگ، ورزشگاه آزادی به عنوان محل برگزاری درج شده است. طی چند روز گذشته شایعات زیادی مبنی بر جدایی سرخابی ها از ورزشگاه آزادی به گوش می رسید اما حالا میزبان دربی صد و دوم یعنی ورزشگاه آزادی مشخص شده است که مشخص می کند استقلال و پرسپولیس تهران را ترک نمی کنند.  مان لیگ فوتبال زمان برگزاری دربی پایتخت را مشخص کرد و این بازی روز بیست و سوم آذر ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *