اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم Wicked تغییر کرد

تاریخ اکران فیلم Wicked تغییر کرد و این اقتباس از نمایش موفق برادوی، پنج روز زودتر از موعد مقرر، یعنی در تاریخ 22 نوامبر به روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «Variety»، این فیلم در ابتدا قرار بود در 27 نوامبر (7 آدر 1403)، همزمان با موانا 2 محصول «والت دیزنی» اکران شود. با تغییر تاریخ اکران، فیلم شریر به طرز هوشمندانه‌ای از یک رقابت بزرگ با یک موزیکال دیگر که مخاطبان مشابهی (عمدتا زنان) را هدف قرار داده، دوری می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تغییر تاریخ اکران فیلم Wicked

حالا فیلم Wicked پیش از تعطیلات شکرگزاری و در 2 آذر 1403 اکران می‌شود، اما کاملا بدون رقیب نخواهد بود. این فیلم در همان روز با گلادیاتور 2، حماسه تاریخی «پارامونت» و به کارگردانی «ریدلی اسکات»، اکران می‌شود. با این حال، به احتمال زیاد همپوشانی کمتری در مخاطبان و در نتیجه، خطر رقابت شدید و تداخل فروش وجود دارد.

تاریخ اکران فیلم Wicked

این دومین تغییر عمده تاریخ اکران برای شریر: قسمت اول است که در ابتدا برای 25 دسامبر (5 دی 1403) برنامه‌ریزی شده بود. اما «یونیورسال» این فیلم را به شکرگزاری منتقل کرد تا از اکران‌های کریسمس مانند موفاسا: شیرشاه و سونیک خارپشت 3 «دیزنی» اجتناب کند.

«جون ام. چو»، کارگردان فیلم‌های آسیایی‌های ثروتمند دیوانه و در ارتفاعات، کارگردانی اقتباس دو قسمتی شریر را بر عهده دارد. قسمت دوم قرار است یک سال بعد، در 26 نوامبر 2025 (4 آذر 1404) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تغییر تاریخ اکران فیلم Wicked چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا