اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم Trap مشخص شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم Trap اثر جدید «ام.نایت شیامالان» را یک هفته تغییر داده است. همچنین آن‌ها تاریخ اکران چهار فیلم بدون عنوان را نیز مشخص کرده‌اند.

باید گفت که کمپانی برادران وارنر امسال سال عجیب و غریبی را پشت سر می‌گذارد. از یک طرف اکران‌هایی مثل تلماسه: بخش دو و گودزیلا علیه کونگ: امپراطوری جدید را داشته که در گیشه بسیار موفق بوده‌اند، اما از طرف دیگر فیلم‌هایی مثل فیوریوسا: یک داستان از مکس دیوانه و ناظران وجود داشتند که به هیچ وجه مخاطب پیدا نکردند. به عبارت دیگر، برادران وارنر امسال روی لبه تیغ حرکت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Trap مشخص شد

هنوز مشخص نیست که آیا با نزدیک شدن به تابستان این رویه تغییر می‌کند یا خیر؛ اما آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای آینده هستند. یکی از فیلم‌هایی که قرار است اواخر تابستان اکران شود، فیلم تله ساخته‌ی «ام. نایت شیامالان» است.

اولین تصاویر این فیلم را در سینماکان دیدیم و تریلر آن هم کمی بعد منتشر شد. طبق گزارش ددلاین، تاریخ اکران فیلم تله از 9 اوت (19 مرداد 1403) به 2 اوت 2024 (12 مرداد 1403) تغییر یافته است.

برادران وارنر همچنین تاریخ اکران چند فیلم بدون عنوان را نیز مشخص کرده‌اند. یک فیلم رویداد بدون عنوان از نیو لاین، اتومیک مانستر و بلاومهاوس در تاریخ 17 آوریل 2026 (26 مرداد 1405) اکران خواهد شد، در حالی که یک فیلم رویداد بدون عنوان از برادران وارنر در 26 مارس 2027 (6 فروردین 1406) به نمایش درخواهد آمد. یک فیلم بدون عنوان از ویت پیکچرز و لاک اسمیت در 23 جولای 2027 اکران می‌شود و دنباله‌ی یک فیلم خانوادگی بدون عنوان از برادران وارنر نیز در 17 دسامبر 2027 (26 آذر 1406) اکران خواهد شد.

تاریخ اکران فیلم Trap

کمپانی برادران وارنر با تاریخ اکران فیلم Trap ، تجربه‌ای جدید در دنیای «ام. نایت شیامالان» ارائه می‌کند. در این فیلم شاهد اجرای «سلکا شیامالان»، ستاره موسیقی در حال ظهور، خواهیم بود. داستان فیلم در مورد پدر و دختری نوجوان است که در یک کنسرت پاپ شرکت می‌کنند و متوجه می‌شوند که در مرکز یک رویداد تاریک و شوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار «ام. نایت شیامالان» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا