اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم The Accountant 2 مشخص شد

تاریخ اکران فیلم The Accountant 2 (حسابدار 2)، یکی از مورد انتظارترین آثار استودیو MGM به کارگردانی گاوین اوکانر و بازی بن افلک مشخص شد.

زمانی که رئیس سابق او توسط قاتلان ناشناس کشته می‌شود، مامور خزانه‌داری، «مریبت مدینا» (سینتیا آدای رابینسون) مجبور می‌شود با «کریستین ولف» (افلک) برای حل معمای قتل تماس بگیرد. «کریس» با کمک برادر بیگانه، اما بسیار مرگبار خود، «براکس» (جان برنتال)، ذهن درخشان و روش‌های غیرقانونی خود را برای کنار هم گذاشتن پازل حل نشده به کار می‌برد. با نزدیک شدن آن‌ها به حقیقت، این سه نفر توجه برخی از بی‌رحم‌ترین قاتلان را به خود جلب می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم The Accountant 2

این فیلم که توسط «بیل دوبوکه»، نویسنده قسمت اول نوشته شده است، همچنین برنده اسکار، «جی.کی. سیمونز»، «دنیلا پیندا»، «الیسون رابرتسون»، «رابرت مورگان» و «گرانت هاروی» نیز در آن نقش آفرینی می‌کنند.

قسمت اول فیلم حسابدار در سال 2016 توسط «برادران وارنر» منتشر شد و 155 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت. این فیلم پرفروش‌ترین اثر دیجیتال سال 2017 بود و پس از اولین نمایش اخیر خود در «نتفلیکس»، در رتبه اول جدول جهانی فیلم‌های برتر این سرویس قرار گرفت.

تاریخ اکران فیلم The Accountant 2

«Artists Equity» که به عنوان استودیوی سازنده حسابدار 2 فعالیت می‌کند، حقوق دنباله را از برادران وارنر خریداری کرد و فیلم را به «آمازون MGM» آورد. تهیه‌کنندگان این فیلم «بن افلک»، «مت دیمون»، «لینیت هاول تیلور» و «مارک ویلیامز» هستند.

تاریخ اکران فیلم حسابدار 2 برای 25 آوریل 2025 برنامه ریزی شده است. تاکنون هیچ برنامه انتشار عمومی برای این دنباله با بازی «بن افلک» و کارگردانی «گاوین اوکانر» منتشر نشده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Accountant 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا