اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم Dune: Messiah مشخص شد

کمپانب برادران وارنر، تاریخ اکران فیلم Dune: Messiah فیلم بعدی «دنیس ویلنو» را که قرار است در تعطیلات اکران شود را به صورت رسمی اعلام کردند.

کمپانی برادران وارنر، روز جمعه مشخص کرد که فیلم بعدی این فیلمساز که یک فیلم رویداد است، در تاریخ 18 دسامبر 2026 (27 شهریور 1405) به روی پرده سینماها خواهد رفت و محصول کمپانی لجندری، خانه‌ی فیلم های تلماسه او، است.

جزئیات داستان هنوز به اشتراک گذاشته نشده، اما «ویلنو» که به تازگی کارگردانی تلماسه 2 را برعهده داشته، پیش از این گفته بود که سومین فیلم تلماسه احتمالا فیلم بعدی او نخواهد بود.

او یک فیلم با موضوع جنگ هسته‌ای در لجندری دارد؛ اما منابع می‌گویند که «ویلنو» ممکن است نظرش را عوض کرده باشد و بتواند دوباره توجه خود را به تلماسه معطوف کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Dune: Messiah مشخص شد

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که یک فیلم بدون عنوان از فرنچایز MonsterVerse قرار است در تاریخ 26 مارس 2027 (6 فروردین 1406) به روی پرده سینماها برود. در اقدامی مشابه، یک پروژه سینمایی از Locksmith Animation که قبلا برای آن تاریخ برنامه ریزی شده بود، از جدول زمانی استودیو حذف شد. جدیدترین فیلم MonsterVerse، قرار است توسط «گرانت اسپوتوره» کارگردانی شود و جایگزین آدام وینگارد شود.

فیلم Dune 2 در ماه مارس به روی پرده رفت و در گیشه جهانی از مرز 700 میلیون دلار عبور کرد. این فیلم با بازی «تیموتی شالامی»، «زندیایا»، «ربکا فرگوسن» و «آستین باتلر»، اقتباسی از اثر نویسنده «فرانک هربرت» است و روی «پل آتریدیس» (شالامی) پس از وقایع ویرانگر که بر خانواده‌اش وارد شد، در کنار «چانی» (زندیایا) و «فرمن‌ها» تمرکز دارد.

تاریخ اکران فیلم Dune: Messiah
تاریخ اکران فیلم Dune: Messiah

«ویلنو» در زمان اکران دنباله‌ی تلماسه، در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر درباره‌ی این که ممکن است روی چه چیزی کار کند محتاط بود و اشاره کرد که در حال حاضر چهار پروژه روی میز دارد.

او گفت که هر گونه تأخیر احتمالی در شروع اقتباس از رمان تلماسه: مسیح ، به خاطر اطمینان از داشتن فیلمنامه‌ی درست خواهد بود. «ویلنو» افزود که شاید بخواهد روی پروژه‌ای کار کند که آن را حساس‌تر به زمان می‌داند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه فیلم‌‎های تلماسه و کارگردانی «دنی ویلنوو» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا