اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم Clawfoot مشخص شد

فیلم Clawfoot ساخته «مایکل دی» در ژانر روانشناسی و کمدی سیاه با هنرمندی «فرنچسکا ایستوود» و «میل گیبسون» توسط کمپانی «Vertical» در ماه جولای پخش می‌شود.

کمپانی «Vertical» حق پخش آمریکایی فیلم Clawfoot را به دست آورده است. این فیلم یک روانشناسی کمدی سیاه است که توسط کمپانی «Yale Entertainment» ساخته شده و بازیگرانی نظیر «فرانچسکا ایستوود»، «میل گیبسون» و «اولیویا کالپو» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


عوامل سازنده فیلم Clawfoot

کارگردان فیلم Clawfoot، «مایکل دی»، برای اولین بار در مقام کارگردان ظاهر می‌شود. او پیش از این سابقه تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی نظیر اتاق کشتن و جنگجوی یاغی را برعهده داشته است. فیلمنامه این اثر توسط «آوریل وولف» نوشته شد. «الیور کوپر» و «نستور کربنل» نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم که در تاریخ 19جولای (29 تیر 1403) اکران خواهد شد، داستان زنی خانه‌دار از طبقه مرفه حومه شهر (ایستوود) را روایت می‌کند که در جریان بازسازی حمامش توسط یک پیمانکار حیله‌گر (گیبسون) مورد آزار و اذیت روحی قرار می‌گیرد. اوضاع زمانی تغییر می‌کند که او با بهترین دوست خود (کالپو) متحد می‌شود تا ورق را برگرداند. در این میان، نبردی هوشمندانه و غیرمنتظره با نتایج عجیب و غریب شکل می‌گیرد.

فیلم Clawfoot

«جردن ییل لواین» و «جردن بکرمن» از کمپانی «Yale Entertainment» به همراه «دی» تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. «لواین» و «بکرمن» در طی مصاحبه‌ای گفتند:

ما بسیار خوشحالیم که برای بار دیگر با تیم «Vertical» همکاری می‌کنیم. این سومین فیلم ما با آن‌ها در سال گذشته است. فیلمنامه «آوریل وولف» بسیار هوشمندانه بود و ما بلافاصله متوجه شدیم که باید آن را بسازیم. «مایک» (مایکل دی) کسی است که قبلا با او کار کرده بودیم و فوق‌العاده بااستعداد است، اما، واقعاً از دستاوردهای او در اولین فیلم کارگردانی‌اش شگفت‌زده شدیم. این فیلم سفری هیجان‌انگیز با سورپرایزهای واقعاً عالی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Clawfoot چیست؟آیا شما از طرفداران فیلم های روانشناسی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا