اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم A Complete Unknown مشخص شد

طرفدارانی که ماه‌ها و شاید سال‌ها بود که به انتظار فیلم بیوگرافی «باب دیلن» نشسته بودند، بالاخره تاریخ اکران فیلم A Complete Unknown را دریافت کردند.

طرفداران قدیمی این موسیقی‌دان و همچنین کسانی که عاشق بازیگری «تیموتی شالامی» هستند، مشتاقانه انتظار اکران فیلم بیوگرافی باب دیلن می‌کشند و حالا مشخص شد که نیازی به انتظار طولانی نخواهند داشت.

سرانجام تاریخ انتشار A Complete Unknown مشخص شد. سِرچ‌لایت پیکچرز، شرکت سازنده فیلم، در ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که این فیلم قرار است در روز کریسمس در سینماهای سراسر آمریکا اکران شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم A Complete Unknown مشخص شد

این فیلم، «تیموتی شالامی» را در نقش «دیوید» جوان، در آغاز کار حرفه‌ای خود نشان می‌دهد. طرفداران این بازیگر نامزد اسکار مطمئنا مشتاق دیدن بازی او هستند که قبلاً برخی از شایعات اسکار را به خود جلب کرده است.

اولین تریلر رسمی برای فیلم A Complete Unknown در اواخر ماه گذشته منتشر شد. این تیزر دنیا را از دیدگاه «شالامی» نشان می‌دهد و بینشی در مورد موسیقی‌ای که استفاده خواهد شد و همچنین لحظاتی از زندگی این موسیقی‌دان که در فیلمنامه گنجانده شده است، ارائه می‌دهد.

A Complete Unknown روزهای اولیه شهرت «دیلن» را به تصویر می‌کشد. او در نوجوانی در صحنه موسیقی نیویورک شروع به کار کرد که در آن زمان مرکز هنرمندان فولکلور بود. این فیلم خواننده-ترانه‌سرا را دنبال می‌کند که به یک ستاره واقعی تبدیل می‌شود.

تاریخ اکران فیلم A Complete Unknown

به نظر می‌رسد این فیلم در اواسط دهه 60 به پایان می‌رسد. او با یک اجرای زنده در جشنواره فولک نیوپورت که در آن صدای آکوستیک فرسوده خود را برای چیزی بزرگ‌تر و جسورانه‌تر کنار گذاشته بود، بسیاری را شوکه کرد. اگرچه این تصمیم در آن زمان جنجالی بود، اما به عنوان یکی از جسورانه‌ترین و مهم‌ترین تصمیمات در تاریخ موسیقی راک شناخته می‌شود.

کمپانی سرچلایت پیکچرز، شب گذشته اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم جدید تیموتی شالامی در تاریخ 25 دسامبر 2025 (5 دی 1404) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های بیوگرافی‌محور ساخته شده در چند سال اخیر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Forbes

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا