اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم 28 Years Later مشخص شد

تاریخ اکران فیلم 28 Years Later که به کارگردانی «دنی بویل» اعلام شد. این سریال قرار است در تابستان سال آینده در سینماها اکران شود.

تاریخ اکران فیلم 28 سال بعد ، مشخص شد و این سریال در تاریخ 20 ژوئن 2025 (30 خرداد 1404) به انتشار خواهد رسید. این اثر، یک دنباله برای فیلم 28 روز بعد است. این فیلم توسط «الکس گارلند»، نوشته شده و «دنی بویل» به همراه «اندرو مک‌دونالد» و «کیلین مورفی» نیز به عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه حضور خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم 28 Years Later مشخص شد

فیلم 28 Years Later، دنباله‌ای برای فیلمی به همین نام است که در سال 2002 منتشر شد. فیلم اول، موفقیت بزرگی را کسب کرد و با فروش بیش از 82 میلیون دلار، سبب ساخت دنباله 28 هفته بعد شد.

در این اثر، «کیلین مورفی» نقش مردی را بازی کرد که پس از یک تصادف با دوچرخه به هوش می‌آید و متوجه می‌شود که کشور انگلستان به علت شیوع یک ویروس، تبدیل به محیطی وحشتناک شده است. وی در خیابان‌ها؛ با بازماندگانی به نام‌های «نایومی هریس» و «کریستفر اکلستون» روبرو می‌شود.

تاریخ اکران فیلم 28 Years Later

پیش از این گزارش شده بود که «جک اوکانل»، «جودی کومر»، «آرون تیلور جانسون» و «رالف فاینز» در فیلم 28 Years Later حضور خواهند داشت. این فیلم به عنوان قسمت اول یک سه‌گانه جدید خواهد بود و قسمت دوم آن توسط «نیا داکوستا» کارگردان فیلم‌های مارول‌ها و کندی‌من ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت دنباله‌ای از فیلم‌های 28 سال بعد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: IGN

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا