اخبار روز سینما جهان

اعلام تاریخ اکران فیلم Nosferatu!

در ادامه جزئیات تارخ اکران فیلم Nosferatu را می توانید بخوانید.

تاریخ اکران فیلم نوسفراتو داستان عشق بین یک زن جوان تسخیر شده و یک خون آشام باستانی است که او را در قرن نوزدهم آلمان تعقیب می کند.

بازسازی فیلم ترسناک Nosferatu این فیلم به کارگردانی رابرت اگرز برای کریسمس 2024 یا 25 دسامبر سال آینده برنامه ریزی شده است. دی 1403) منتشر خواهد شد. در سال 1979 ورنر هرتزوگ خون آشام نوسفراتو را با بازی ایزابل آجانی ساخت و این دومین بازسازی فریدریش ویلهلم از مورنائو (1922) است.

 

تاریخ اکران فیلم نوسفراتو اعلام شد

پیتر کوجاوسکی، مدیرعامل «ویژگی‌های فوکوس» در بیانیه‌ای گفت:

فیلمسازی جسورانه رابرت اگرز همیشه یک هدیه عالی برای طرفداران ترسناک است و می توانیم قول بدهیم که Nosferatu او یک داستان ویژه کریسمس خواهد بود.

تاریخ اکران فیلم نوسفراتو

فیلم جدید نوسفراتو جدیدترین همکاری رابرت ایگرز و استودیو Focus Properties، پس از The Northman در سال 2022 است. این فیلم همچنین نشان‌دهنده همکاری رابرت اگرز با کلمبوس است که تهیه‌کننده اجرایی فیلم‌هایی مانند جادوگر و فانوس دریایی است.

از بازیگران فیلم نصفراتو می توان به لیلی رز دپ، بیل اسکاشگارد، نیکلاس هولت، آرون تیلور جانسون، اما کورین، رالف اینسون، سایمون مک برنی و ویلم دفو اشاره کرد. «رابرت اگرز» در کنار «کریس کلمبوس»، «النور کلمبوس»، «جف روبینوف» و «جان گراهام» تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا