تاریخ اکران فیلم برف آخر به کارگردانی «امیرحسین عسگری» و تهیه‌کنندگی «حسن مصطفوی»، سرانجام پس از سه سال انتظار به صورت رسمی اعلام شد.

به گزارش برخی از خبرگزاری‌های ایرانی، هفدهمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه 25 شهریور در خانه سینما برگزار شد و در این جلسه قرارداد سرگروهی فیلم‌های لختگی، استاد و برف آخر به ثبت رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم برف آخر پس از سه سال انتظار اعلام شد

بر اساس مصوبه این جلسه، برف آخر به سرگروهی پردیس ملت و با پخش خانه فیلم به روی پرده سینما خواهد رفت. این فیلم نخستین‌بار در سال 1400 در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی و موفق به کسب چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای امین حیایی، بهترین فیلمبرداری و بهترین چهره‌پردازی شد. همچنین، جایزه ویژه هیأت داوران نیز به این اثر تعلق گرفت.

داستان فیلم برف آخر روایتگر زندگی یک دامپزشک در منطقه‌ای با آب و هوای برفی است که «لادن مستوفی» و «مجید صالحی» نیز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تاریخ اکران فیلم برف آخر

در جلسه شورای صنفی نمایش همچنین اعلام شد که فیلم سینمایی لختگی، به کارگردانی «کاوه دهقانپور» و تهیه‌کنندگی «مهدی ودادی»، از چهارشنبه 28 شهریور در سینماهای سراسر کشور به نمایش درمی‌آید.

این فیلم که به عنوان یک اثر اجتماعی معرفی شده، با بازی «نادر فلاح»، «گیتی قاسمی»، «مهدی کوشکی»، «نسیم ادبی»، «سیامک صفری»، «توماج دانش بهزادی»، «مریم مومن» و «امیررضا دلاوری» همراه است.

فیلم سینمایی استاد نیز به کارگردانی «سیدعماد حسینی» و تهیه‌کنندگی «بهروز افخمی»، به سرگروهی پردیس مگامال از 11 مهرماه اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاخیر سه‌ساله اکران این فیلم سینمایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما