اخبار روز سینما

تاریخ اکران بازسازی فیلم Highlander با بازی هنری کویل تایید شد

به نظر می رسد راه اندازی مجدد است فیلم اسکاتلندی این فیلم با بازی هنری کاویل زودتر از موعد مقرر در تابستان 2026 اکران خواهد شد.

چاد استاهلسکی کارگردان سریال جان ویک به عنوان کارگردان اصلی راه اندازی مجدد اسکاتلندی انتخاب شده است و هنری کاویل نقش شخصیت اصلی را بازی خواهد کرد.

تاریخ اکران ریبوت فیلم Highlander اعلام شد

در یکی از آخرین جلسات مالی شرکت لاینزگیت، جان فلتیمر، مدیرعامل این شرکت گفت: فیلم کوهنورد وی در بیانیه ای که به عنوان یکی از ارکان سودآوری مالی در سال 2026 معرفی شد، گفت:

این فیلم یکی از امیدوار کننده ترین بازسازی های اخیر به حساب می آید.

تاریخ اکران بازسازی فیلم Highlander با بازی هنری کویل تایید شد
فیلم اسکاتلندی

فیلم اصلی هایلندر در سال 1986 با بازی شان کانری، کریستوفر لمبرت، رکسان هارت و کلنسی براون اکران شد. این فیلم داستان یک جنگ باستانی بین جنگجویان جاودانه را روایت می کند و دو دوره زمانی قرن شانزدهم و سال 1980 را در بر می گیرد. برنده این نبرد به عنوان یک “هایلندر” انتخاب می شود و قدرت های خارق العاده و همچنین جاودانگی به دست می آورد.

شایان ذکر است که دنباله ها و اسپین آف های زیادی از این سریال ساخته شده است. «هنری کویل» از سال 2021 کار با این پروژه را آغاز کرد. البته تا همین اواخر اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده بود.

بر اساس مصاحبه های قبلی «چاد استاهلسکی»، می توان انتظار شکل گیری فرنچایز جدیدی را در آینده داشت. وی در این باره گفت:

ما سعی می کنیم مقدمه ای برای The Gathering داشته باشیم. ما ایده های زیادی در مورد چگونگی خلق شخصیت های جالب و تبدیل آن به یک سریال حماسی داریم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا