اخبار روز سینما

تاریخ اکران انیمیشن Frozen 3 مشخص شد

به تازگی طی مراسم D23 دیزنی، تاریخ اکران انیمیشن Frozen 3 (یخ زده 3)، یکی از پرطرفدارترین فرانچایزهای دنیای انیمیشن، مشخص شد.

«جنیفر لی»، مدیر ارشد خلاقیت «دیزنی»، در پایان اعلامیه‌های انیمیشن «دیزنی»، انیمیشن موزیکال یخ‌زده 3 را معرفی کرد. این اثر که توسط «بریتنی لی» خلق شده، «السا» را روی یک اسب سفید و «آنا» را روی یک گوزن قهوه‌ای نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران انیمیشن Frozen 3

«جنیفر لی» نویسنده و کارگردان مشترک با «کریس باک» در انیمیشن‌های یخ‌زده و یخ‌زده 2 بود که هر دو برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن شده‌اند. داستان این سری انیمیشنی در پادشاهی خیالی آرندل اتفاق می‌افتد و صداپیشگانی از جمله «کریستن بل» در نقش «آنا»، «ایدینا منزل» در نقش «السا»، «جاناتان گروف» در نقش «کریستف» و «جاش گد» در نقش «اولاف»، در آن‌ها حضور دارند.

تاریخ اکران انیمیشن Frozen 3

اولین فیلم یخ‌زده در سال 2013 اکران شد و از افسانه کلاسیک ملکه برفی، نوشته «هانس کریستین اندرسن» الهام گرفته بود. این فیلم بلافاصله به یک اثر پرفروش بزرگ تبدیل شد و در سطح جهانی 1.28 میلیارد دلار درآمد کسب کرد. در زمان اکران، پنجمین فیلم پرفروش تاریخ بود و اکنون در رتبه 22 قرار دارد.

تاریخ اکران انیمیشن یخ زده 3 به طور دقیق مشخص نیست، اما اعلام شده که این انیمیشن در سال 2027 اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Frozen 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا