اخبار روز سینما

تاریخ اکران انیمیشن مینیون ها 3 مشخص شد

یونیورسال پیکچرز انیمیشن تاریخ اکران انیمیشن مینیون ها 3 که انیمیشن جدید این موجودات عاشق موز است را شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد.

این خبر پس از آن منتشر شد که من شرور 4 پس از اکران در تاریخ 3 ژوئیه (14 تیر 1403) در آمریکا، توانست 255 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران انیمیشن مینیون ها 3 مشخص شد

انیمیشن مینیون های 3 توسط «برایان لینچ» (نویسنده فیلمنامه Minions و فیلم‌های The Secret Life of Pets) نوشته شده و کارگردانی آن برعهده «پیر کافین»، نامزد جایزه اسکار است.

«کافین» کارگردان سه فیلم اول من شرور و اولین فیلم مینیون بوده است. او همچنین از زمان اولین حضور مینیون‌ها در سینما در سال 2010، به جای آن‌ها صحبت کرد. این فیلم توسط «کریس ملادری»، بنیان‌گذار و مدیرعامل استودیوی ایلومینشن (Illumination) و «بیل رایان» (مدیر اجرایی تولید فیلم The Super Mario Bros. Movie) تهیه خواهد شد.

تاریخ اکران انیمیشن مینیون ها 3

در مجموع، فروش جهانی فیلم‌های من شرور (Despicable Me) و (Minions) نزدیک به 5 میلیارد دلار است. آثار اکران شده توسط ایلومینشن در گیشه جهانی، مجموعاً بیش از 10 میلیارد دلار فروش داشته‌اند. این استودیوی تولید انیمیشن، مشارکت مالی و توزیع اختصاصی با یونیورسال پیکچرز دارد.

کمپانی یونیورسال پیکچرز، تاریخ اکران انیمیشن جدید مینیون ها در روز چهارشنبه، 30 ژوئن 2027 (8 مرداد 1406) اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه انیمیشن‌های مینیون و من شرور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا