اخبار روز سینما

تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 5 چه زمانی است؟

بسیاری از ما بعد از تماشای قسمت چهارم من نفرت انگیز این سوال را داریم که تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 5 (Despicable Me 5) چه زمانی است؟

با تبدیل شدن من نفرت انگیز 4 به یک موفقیت بزرگ دیگر برای فرنچایز مینیون‌ها، همه نگاه‌ها به آینده و احتمال ساخت من نفرت انگیز 5 دوخته شده است. فرنچایز مینیون‌ها که در سال 2010 با انتشار انیمیشنی به همین نام آغاز شد، به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است که حول محور ابرشرور اصلاح شده، «گرو» و ارتش کوچک و دوست‌داشتنی دستیاران زرد او می‌چرخد؛ اما تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 5 چه زمانی است؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 5

با توجه به موفقیت مالی هر قسمت اصلی و فرعی این مجموعه برای استودیو انیمیشن «ایلومینیشن»، احتمال ادامه این فرنچایز در یک دنباله دیگر بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

آخرین ماجراجویی «گرو» در من نفرت انگیز 4 همه چیز را به یک ماجرای خانوادگی تبدیل کرد و معرفی پسر نوزاد این ابرشرور، «گرو جونیور»، پویایی این فرنچایز کودکانه را تغییر داد.

از سوی دیگر، من نفرت انگیز 4 فروش بسیار خوبی داشته و این موضوع همیشه نشانگر خوبی برای ساخت یک دنباله دیگر است. اگرچه ساخت من نفرت انگیز 5 هنوز تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد یک نتیجه قطعی و یک تصمیم مالی هوشمندانه باشد.

تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 5

پس از موفقیت من نفرت انگیز 4، آخرین اخبار نشان می‌دهد که کارگردان در مورد احتمال ساخت من نفرت انگیز 5 صحبت کرده است. این فرنچایز پرفروش قطعا تمام نشده و «کریس رنو» در مصاحبه‌ای با ورایتی اساسا با این موضوع موافقت کرد.

«رنو» در مورد من نفرت انگیز 5 گفت که این موضوع قطعا امکان‌پذیر است، اما به سرعت اشاره کرد که این موضوع به کیفیت داستان فیلم بستگی دارد. با توجه به اینکه من نفرت انگیز 4 فرنچایز را به قلمروی داستان بی‌سابقه‌ای سوق داده است، دنباله نیز باید همین کار را انجام دهد.

تاریخ اکران انیمیشن Despicable Me 5 همچنان مشخص نشده است و باید منتظر اخبار جدید از کمپانی «ایلومینیشن» باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری انیمیشن‌های من نفرت انگیز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا