اخبار روز سینما

تاریخ انتشار Venom 3 به نوامبر 2024 موکول شد!/جزئیات

مدیر عامل بخش اجرایی «سونی» شب گذشته تاریخ اکران  فیلم سینمایی Venom 3 را اعلام کرد.  تاریخ اکران این فیلم به نوامبر 2024 موکول شده است.

با فیلم ونوم 3 “تام هاردی”  به نقش خود در نقش ضد ابرقهرمان بازمی گردد و کلی مارسل کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. با اعلام رسمی سونی، تاریخ اکران قسمت سوم این فیلم محبوب چند ماه به تعویق می افتد.

تاریخ انتشار Venom 3 به نوامبر 2024 موکول شد

فیلم Venom در ابتدا برای 12 ژوئیه 2024 (22 تیر 1403) برنامه ریزی شده بود با این حال کمپانی «سونی» شب گذشته اعلام کرد که تاریخ اکران این فیلم 8 نوامبر 2024 (18 آبان 1403) خواهد بود.

سم 3

تغییر تاریخ انتشار فیلم جدید Venom این تنها چند ساعت پس از توافق نهایی توسط SAG-AFTRA در مورد یک قرارداد جدید سه ساله برای بازیگران اعلام شد. تولید قسمت سوم Venom در ژوئن آغاز شد. اما این فیلم به دلیل اعتصاب نویسندگان (SAG-AFTRA) با تاخیر چند ماهه مواجه شد و قرار است تهیه کنندگان این فیلم پس از توافق نهایی نویسندگان به روند تولید ادامه دهند.

تغییر تاریخ اکران این فیلم به نوامبر 2024 و اختصاص زمان بیشتر برای فیلمبرداری و کارهای پس از تولید نشان می دهد که سونی دیگر نمی خواهد فیلم Venom با شکست مواجه شود. علاوه بر این، قسمت سوم فیلم Venom این تنها فیلم این مجموعه است که روی پرده «IMAX» اکران شده است.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی کلی مارسل است و از تهیه کنندگان آن می توان به آوی آراد، مت تولماچ، ایمی پاسکال، تام هاردی و هاچ پارکر اشاره کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا