اخبار روز سینما

تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم Borderlands مشخص شد

نسخه دیجیتالی فیلم Borderlands به زودی منتشر خواهد شد، در حالی که این فیلم پس از تنها یک هفته اکران، با نقدهای ضعیف مواجه شده است.

فیلم Borderlands که تنها یک هفته پیش در سینماها اکران شد، به زودی نسخه دیجیتالی خود را منتشر می‌کند. تاریخ انتشار این نسخه برای 30 اوت 2024 (9 شهریور 1403) تعیین شده است. هنوز مشخص نیست که این تصمیم به دلیل عملکرد ضعیف فیلم در گیشه گرفته شده یا از قبل برنامه‌ریزی شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم Borderlands مشخص شد

فیلم بردرلندز با استقبال ضعیفی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شد. این فیلم ابتدا امتیاز 0% در سایت Rotten Tomatoes را کسب کرد که بعداً به 10% افزایش یافت. اگرچه نظرات منتقدان همیشه در فروش فیلم تأثیرگذار نیست؛ اما “Borderland در هفته اول اکران خود تنها 16.5 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشت که از این میزان، 8.8 میلیون دلار در داخل آمریکا و 7.7 میلیون دلار در خارج از کشور به دست آمده است.

نسخه دیجیتالی فیلم Borderlands

با توجه به موفقیت فیلم‌هایی مانند Alien: Romulus، بعید است که این فیلم در هفته‌های آینده عملکرد بهتری در گیشه داشته باشد.

کارگردان «الی راث» به احتمال ساخت دنباله‌ای اشاره کرده و بازیگر شخصیت «کریگ» (فلوریان مونتانو) نیز علاقه‌مند به ساخت یک پیش‌درآمد از این اثر شده است. با این حال، احتمال موفقیت بیشتر این فیلم در پلتفرم‌های دیجیتالی هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه دیجیتالی فیلم Borderlands چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا