تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine)، یکی از جدیدترین آثار دنیای سینمایی مارول، مشخص شد.

فیلم Deadpool & Wolverine هم‌اکنون پرفروش‌ترین فیلم بزرگسال (رده‌بندی سنی بزرگسال) تاریخ است و بزرگترین فیلم دوران حرفه‌ای «رایان رینولدز» و «هیو جکمن» به شمار می‌رود. این فیلم همچنین یکی از پرفروش‌ترین آثار دنیای سینمایی مارول (MCU) است که دستاورد بزرگی محسوب می‌شود، زیرا این اولین بار است که هر یک از این شخصیت‌های اصلی در بزرگترین فرانچایز سینمایی جهان حضور دارند.

نقد فیلم ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine)


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم ددپول و ولورین

Deadpool & Wolverine در حال حاضر قبل از فیلم‌های Black Panther (1.3 میلیارد دلار)، Avengers: Age of Ultron (1.4 میلیارد دلار)، The Avengers (1.5 میلیارد دلار)، Spider-Man: No Way Home (1.9 میلیارد دلار)، Avengers: Infinity War (2 میلیارد دلار) و Avengers: Endgame (2.7 میلیارد دلار)، هفتمین فیلم پرفروش MCU است.

تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم ددپول و ولورین

در بازار داخلی، فیلم Deadpool & Wolverine در آستانه عبور از درآمد 623 میلیون دلاری The Avengers قرار دارد تا به پنجمین فیلم پرفروش دنیای سینمایی مارول (MCU) تبدیل شود. این فیلم به کارگردانی «شاون لوی» با بودجه‌ای در حدود 200 میلیون دلار ساخته شده است.

فیلم با نقدهای مثبت روبرو شد و به نظر می‌رسد که امتیاز 79% تأیید شده را در وب‌سایت Rotten Tomatoes به دست آورده است؛ اما استقبال مخاطبان تأثیر بیشتری در موفقیت آن داشته است؛ Deadpool & Wolverine امتیاز فوق‌العاده 95% از تماشاگران در Rotten Tomatoes دارد. همچنین «متیو مک‌فادین» و «اما کورین» در نقش‌های منفی حضور دارند و فیلم شامل حضور کوتاه «وسلی اسنایپس»، «چنینگ تیتوم» و «جنیفر گارنر» نیز است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، انتظار می‌رود که این فیلم در تاریخ 1 اکتبر 2024 (10 مهر 1403) به صورت دیجیتال منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم ددپول و ولورین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما