اخبار روز سینما

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Twisters مشخص شد

فیلم Twisters با بازی «گلن پاول»، «دیزی ادگار-جونز» و «آنتونی راموس»، به زودی در پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد و شما می‌توانید آن را دانلود کنید.

طبق گفته When to Stream، انتظار می‌رود که نسخه وب آن، فیلم گردباد ها در تاریخ 13 اوت 2024 () از طریق اکثر سرویس استریم‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال منتشر شود. علاوه بر این، DVD Releases گزارش داد که نسخه بلوری این فیلم نیز قرار است در همان روز منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Twisters به زودی در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر می‌شود

این دنباله مستقل از فیلم پرفروش سال 1996 با بازی «بیل پکستون» و «هلن هانت»، «دیزی ادگار-جونز» را در نقش «کیت»، یک تعقیب‌کننده طوفان که در حین تعقیب یک گردباد قدرتمند در ایالت زادگاهش اوکلاهاما با اتفاقات عجیبی روبرو می‌شود، می‌بینیم.

پنج سال بعد، «خاوی» (آنتونی راموس)، همکار سابق «کیت»، در تعقیب طوفان، جایی که او به عنوان هواشناس برای سرویس هواشناسی ملی به دنبال اطلاعات است، او را در نیویورک پیدا می‌کند،

فیلم Twisters

خاوی که یک شرکت ردیابی طوفان راه‌اندازی کرده است، به «کیت» می‌گوید که برای کمک به او به اوکلاهاما بازگردد؛ زیرا این ایالت در حال تجربه یک شیوع طوفان ویران‌گر است. هنگامی که او برمی‌گردد، با «تایلر» (پاول) ملقب به «رام کننده گردباد» آشنا می‌شود و یک ماجراجویی شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی گردبادها چیست؟ آیا این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Forbes

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا